Diana

In week 13 een duo rolgordijn besteld. 10 april geleverd zonder voor aankondiging. Helaas kapot geleverd.
Rolsysteem is ws tijdens vervoeren gebarsten.
Mail gestuurd met foto en gebeld....
Rolsysteem is ws tijdens vervoeren gebarsten.
Mail gestuurd met foto en gebeld. Eind april gebeld net de vraag waar het onderdeel bleef, zeer onbeschoft te woord gestaan door een dame van de klantenservice.
Eerste week van mei kwam het nieuwe onderdeel binnen. Helaas niet de juiste. Wederom gebeld. Foto gestuurd.
Telefonisch contact.
Nu op dit moment nog steeds geen onderdeel binnen. Men kan ook niet zeggen wanneer wel. Heb het over een bestaand onderdeel die standaard in de fabriek ligt.
Zo jammer dit.....

Reactie Onlinezonneschermen.nl:

Beste Diana,
Wat vervelend dat u uw duo-rolgordijn nog niet kunt gebruiken.
Beste Diana,
Wat vervelend dat u uw duo-rolgordijn nog niet kunt gebruiken.
Ik zie wel dat er een wederom een nieuw bedieningsmechanisme is besteld, helaas hebben wij deze niet voorradig en kunnen wij deze daarom niet direct leveren.
Nogmaals excuses voor het ongemak, hopelijk is alles heel binnenkort snel opgelost !

Hadek bv

Verkeerd adres geleverd

Reactie Onlinezonneschermen.nl:

Beste Hadek BV,
Vervelend dat uw product op het verkeerde adres is afgeleverd.
Gelukkig heeft u hem nu alsnog binnen !

Marc Van den Branden

Correcte afhandeling van mijn aankoop en vragen hieromtrent.

Goede kwaliteit.
Snelle antwoorden op mijn vragen.

Henk Heerink

Perfecte hordeur!

Yvonne

Zeer positieve ervaring. Denkt goed mee met de klant, is goed bereikbaar en komt met goede ideeƫn. Product van uitstekende kwaliteit.

Huub

Alles goed geregeld.

Joke

Duidelijke afspraken, goede voorlichting over diverse mogelijkheden. goede service

J. Schreuder

Geleverd optijd