Wim Feder

Prima, goede webshop met veel keus

Herman Iburg

Ten zeerste aan te bevelen, goedkoper dan bij de meeste andere bedrijven.

Mariken

Ik raad dit bedrijf ten zeerste af voor het bestellen van zonneschermen. Mijn zonnescherm heb ik eind maart besteld, de levering is meerdere keren vertraagd. En nu ik dan eindelijk mijn... Ik raad dit bedrijf ten zeerste af voor het bestellen van zonneschermen. Mijn zonnescherm heb ik eind maart besteld, de levering is meerdere keren vertraagd. En nu ik dan eindelijk mijn knikarmscherm geleverd krijg, blijkt dat ik zeker 6 weken moet wachten op de montage service. Solano vindt het kennelijk heel normaal dat mensen 6 weken lang een pakket van 5 meter lang in hun woonkamer moeten stallen (in de tuin leg ik het niet neer, dat is slecht voor de stof). Maar ik vind dit zeer onhandig en erg klantonvriendelijk. Een grote afrader dus!

Andrea

Erg blij en tevreden met het rolluik! Levertijd was een paar weken langer dan bij bestellen op de website stond. Voor ons geen probleem, maar kan vervelend zijn.
Bij levering mistte er een...
Bij levering mistte er een onderdeel. Na telefonisch contact is dit snel opgelost en werd het ontbrekende onderdeel de volgende dag al thuisbezorgd, dus keurig opgelost.

Henk Zandstra

Zeer tevreden, uitstekende kwaliteit

Waterlander

Prima levering, duidelijke beschrijving erbij. Er misten wel wat schroefjes maar dat konden we zelf gemakkelijk oplossen.

Verduijn

Goed geholpen en goed geinformeerd over de bestelstappen die werden genomen

Tineke

Goede en professionele service

Arwin Visser

Bestelproces was goed. afwerking van het rolgordijn is iets minder. aangegeven dat de beugels op het plafond bevestigd moeten worden, maar de afdekkappen zijn alleen voor de zijkant waardoor de... Bestelproces was goed. afwerking van het rolgordijn is iets minder. aangegeven dat de beugels op het plafond bevestigd moeten worden, maar de afdekkappen zijn alleen voor de zijkant waardoor de je schroeven ziet zitten. Ook het trekkoord is veel de kort geleverd. is ongeveer 50cm ipv 150 cm