Mesu

Een mooi screen geleverd

André te Papendrecht

Prima bedrijf, snel, accuraat, duidelijke communicatie.
Product zit heel netjes verpakt, je wordt vooraf gebeld voor de levering aan de deur.

Monique

Niet best. Kreeg een datum opgegeven wanneer uiterlijk geleverd zou worden maar helaas dat konden ze niet waarmaken. Ben benieuwd wanneer het dan wel komt.

A Boon

Duidelijke website, duidelijk wb maatvoeringen rolhorren. Vriendelijke service, snelle levering.

Feijen

Het vrouelijkedeel was niet leuk er kon niets

Het mannelijke deel zeer goed na gesprek kon alles

prive

In ons geval beetje warrig met bezorging. Maar uiteindelijk goed geleverd. Ik denk zelf dat de bestelling kapot is gegaan. Maar dat is gissen....

De Bouwhorst

Redelijk tot goed

Prins

Prima ritsscreens geleverd, zijn wel zwaarder dan dat ik gedacht had. Heb ze zelf opgehangen. De grootste/zwaarste met behulp van rolsteiger. Ritsscreen kwam niet helemaal tot onderen maar na... Prima ritsscreens geleverd, zijn wel zwaarder dan dat ik gedacht had. Heb ze zelf opgehangen. De grootste/zwaarste met behulp van rolsteiger. Ritsscreen kwam niet helemaal tot onderen maar na contact met Solano bleek er achter de kap een afstelmogelijkheid te zijn voor hoogste en laagste positie. Dit afgeregeld, nu perfect.

Wim Feder

Prima, goede webshop met veel keus

Herman Iburg

Ten zeerste aan te bevelen, goedkoper dan bij de meeste andere bedrijven.