P Stant

Prima ervaring niets negatiefs te melden

Aart

Geen goede ervaring. Horren van slechte kwaliteit, duurt allemaal erg lang met retourneren en nieuwe horren. Gaas beschadigd, gaatjes niet goed voorgeboord, kierende horren.
Heb al begin maart...
Heb al begin maart horren besteld en zit nu nog steeds zonder.

Ray

Goed contact, Goed advies en afspraak is afspraak.

Kwaliteit voor een scherpe prijs.

Marc

Lang moeten wachten op bezorging

w.menten

Prima kwaliteit - snelle levering

Van Enckevort

Goede kwaliteit materialen. Fijne website.
Goede kwaliteit materialen. Fijne website.
Jammer dat de 3 producten allemaal apart werden bezorgd. Mijn bestellingen mochten samengevoegd worden in 1 pakket, maar dat kon volgens de telefoniste niet. Beetje zonde voor alle partijen en het milieu.

Stegeman

Zeer correcte afhandeling van het bestelde rolgordijn

prive gebruik

Webpagina's voor bestelling artikelen is goed en de bestellingen zijn vlot te verwerken .Ik mis alleen een handleiding voor montage in ons geval een screen, deze dien je zelf van internet af te... Webpagina's voor bestelling artikelen is goed en de bestellingen zijn vlot te verwerken .Ik mis alleen een handleiding voor montage in ons geval een screen, deze dien je zelf van internet af te halen, is geen service.
Ook mis ik een omschrijving hoe men de afslagen van de screen dient in te stellen, in ons geval een motor van eigen fabrikaat.
De screen is inmiddels aangebracht, maar ik zou nog wel gaarne de beschrijving voor het afstellen van de screen ontvangen.
Verder alleen maar lovende woorden.