R. Brand

De bestelde kleurstalen snel in huis en daarna twee duo rolgordijnen besteld. Ruim binnen de aangegeven levertijd ontvangen.

mieke

In 2018 onze zonneschermen laten verzorgen door Solano. En super tevreden..een 10.. Nu plissé hordeuren gekocht via de webshop en niet tevreden. We komen niet uit het geschil over de hoogte van de... In 2018 onze zonneschermen laten verzorgen door Solano. En super tevreden..een 10.. Nu plissé hordeuren gekocht via de webshop en niet tevreden. We komen niet uit het geschil over de hoogte van de deuren. Na eerder fantastische service valt deze houding ons erg tegen. Als service een monteur langs laten komen om te kijken naar het probleem lijkt ons heel redelijk. Solano wil hier voorrij kosten voor rekenen. Een teleurstellende afhandeling voor een vervelend probleem. Jammer aangezien ze een mooi aanbod hebben

Duncan

Handige website en goede prijzen, maar lange wachttijden en telkens zelf contact zoeken.

J.A.M. van der Veldt

Dimitri Heye

Dubbel gevoel, bestelling goed verlopen en tijdig geleverd maar bij plaatsing hebben we gezien dat beide rolgorijnen een " las " hebben over de volledige lengte van het rolgordijn. Denk dat er een... Dubbel gevoel, bestelling goed verlopen en tijdig geleverd maar bij plaatsing hebben we gezien dat beide rolgorijnen een " las " hebben over de volledige lengte van het rolgordijn. Denk dat er een stuk is bijgezet. Dit is zichtbaar en storend wanneer het rolgordijn naar beneden is, als ik dit had geweten ( stond nergens vermeld ) had ik het ook nooit besteld !

E. Krijgsman

Overzichtelijke site en vriendelijke en behulpzame medewerkers aan de telefoon. Screens hangen nog niet maar het lijkt van degelijke kwaliteit en alles is goed verpakt.

fjodor rademaker

Zeer positief. Aardige monteurs en goed in showroom geholpen

Jelka Bouwhuis

Prijs kwaliteit is goed, wij zijn voor het merk luxaflex gegaan

Sasha

Showroom bezocht. Goed en uitgebreid geholpen. De monteurs hebben uiteindelijk alles ingemeten en mij van passend advies voorzien. De zonwering is vorige week opgehangen. Erg tevreden klant!... Showroom bezocht. Goed en uitgebreid geholpen. De monteurs hebben uiteindelijk alles ingemeten en mij van passend advies voorzien. De zonwering is vorige week opgehangen. Erg tevreden klant! Complimenten voor de klantenservice en de mannen van de montage.

Lucas

Voor de tweede keer besteld. Snelle levering en goede kwaliteit. Ik twijfelde over de maatvoering, maar de vriendelijke klantenservice heeft mij goed geholpen!