Lieke

Zeer goed geholpen

Gerard Haijema

Screen en hordeur gekocht. Na wat voorwerk te hebben gedaan kwamen we bij dit bedrijf uit. Zijn zeker tevreden over hele bestelproces en het zijn degelijke producten

Meindert de vries

Duidelijke communicatie, snel afgehandeld. Zeer vriendelijke monteurs. Van a tot z alles goed gegaan. Prima prijs

van Dalen

Slecht, horren passen niet, willen eigenlijk aanbetaling 100% en monteur kan pas komen tot 6 weken na levertijd. Onze bestelling gaat retour in ieder geval

Reactie Onlinezonneschermen.nl:

Bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. U heeft naar aanleiding van de levering contact met ons opgenomen en foto's van de situatie gestuurd. Wij hebben op basis hiervan geconstateerd dat uw raam... Bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. U heeft naar aanleiding van de levering contact met ons opgenomen en foto's van de situatie gestuurd. Wij hebben op basis hiervan geconstateerd dat uw raam niet geschikt is voor inzethorren vanwege de opgedikte vleugel op het kozijn. Voorgesteld is om de horren te retourneren. Wij zullen daarna een creditnota maken en het aankoopbedrag terugbetalen.

Karin bouwhuis

Goede ervaring

Familie Westrik

Topbedrijf. Kan niet anders zeggen. We hebben vijf jaar geleden ons helemaal laten adviseren over de inrichting maar inmiddels verhuisd en ook Solano weer ingeschakeld. Prettig was dat degene die... Topbedrijf. Kan niet anders zeggen. We hebben vijf jaar geleden ons helemaal laten adviseren over de inrichting maar inmiddels verhuisd en ook Solano weer ingeschakeld. Prettig was dat degene die langs kwam nog wist van de vorige woning. Erg betrokken. Monteurs zijn allervriendelijkst en behulpzaam. Eindresultaat is wederom prachtig.

Halbe

T.n.t. toe niet tevreden, ze moeten nog opgehangen worden. elke stap is niet vlekkeloos verlopen waardoor de bestelling later is. Gevraagd of ze hier dan met het bevestigen rekening mee kunnen... T.n.t. toe niet tevreden, ze moeten nog opgehangen worden. elke stap is niet vlekkeloos verlopen waardoor de bestelling later is. Gevraagd of ze hier dan met het bevestigen rekening mee kunnen houden. maar helaas daarna niets meer vernomen. We krijgen gewoon de extra wachttijd erbij.
Op zich qua gesprek klachtvriendelijk maar qua afhandeling helaas niet.

Reactie Onlinezonneschermen.nl:

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u langer heeft moeten wachten. Door een vertraging op een onderdeel van uw bestelling, is de bestelling inderdaad later geleverd. Dit hebben wij vooraf... Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u langer heeft moeten wachten. Door een vertraging op een onderdeel van uw bestelling, is de bestelling inderdaad later geleverd. Dit hebben wij vooraf per mail kenbaar gemaakt. Uiteraard is een vertraging altijd vervelend maar we streven ernaar om de montage tijdig uit te voeren. Excuses voor het ongemak.

Meulman

Goede producten voor een nette prijs.

Dennis de Wit

Prima gegaan, alleen was er een afdek-kapje afgebroken tijdens transport (waarschijnlijk). Dit hebben we zelf hersteld met kunststoflijm.