Toon Kuijstermans

Lange wacht tijd in mei een horreur besteld nog niet gehangen wel al lang betaald

Peter Reek

Transparante site, prettige communicatie, goede helpdesk, vakkundige montage. De online automatisering paste mij goed.

Gonda

Topbedrijf! Alleen maar positief, net als onze beide buren die al eerder gekocht hadden en ook erg tevreden waren

Gina van Belzen

Enorm goed, heldere communicatie

Michael Haulussy

Alutech ARH40 besteld. Deze is conform initiele levertijd keurig geleverd. Even wat verwarring over de schakelaar die niet geleverd zou zijn. Deze had ik zelf niet besteld. Het bestelproces is... Alutech ARH40 besteld. Deze is conform initiele levertijd keurig geleverd. Even wat verwarring over de schakelaar die niet geleverd zou zijn. Deze had ik zelf niet besteld. Het bestelproces is hierin niet zo duidelijk bij de bediening had ik een schakelaar aangeklikt met autostop. Ik dacht hierbij de schakelaar ook te hebben. Deze zou ik bij de accessoires apart aan moeten vinken. Maar verder is het mooi en stevig rolluik.

Hans Teuling

Goede ervaring, op tijd, goede kwaliteit

Mevr. van Der Leij

Na duidelijke info op website, goede aanvullende info in de winkel. Gastvrije benadering. Snelle afhandeling, ondanks wachttijd. Duidelijkheid over te volgen procedure. Installatie ging vlot, schade... Na duidelijke info op website, goede aanvullende info in de winkel. Gastvrije benadering. Snelle afhandeling, ondanks wachttijd. Duidelijkheid over te volgen procedure. Installatie ging vlot, schade van het boren we’d nog dezelfde dag opgelost .
Kortom, vriendelijk en slagvaardig.

Henri Overtoom

Alles prima geregeld.

Duidelijk in communicatie

Madeleine Boonen

Prima service en zeer vriendelijk

Christine Meiresonne

Correct