Hans Kayaert

MIjn ervaring is SLECHT. De bijgeleverde montage steunen zijn een lachertje, en de maat van de twee horren bleek te groot. Ook al heb ik de meet instructies gevolgd. Compleet waardeloze outcome dus... MIjn ervaring is SLECHT. De bijgeleverde montage steunen zijn een lachertje, en de maat van de twee horren bleek te groot. Ook al heb ik de meet instructies gevolgd. Compleet waardeloze outcome dus voor mij.

Rene Cornelissen

Positief

Laura

Erg slechte ervaring, komen afspraken niet na keer op keer. Beloven montage en levering snel en binnen 6 weken na te komen dit gebeurd niet. Collega's aan de telefoon kunnen wat mij betreft een... Erg slechte ervaring, komen afspraken niet na keer op keer. Beloven montage en levering snel en binnen 6 weken na te komen dit gebeurd niet. Collega's aan de telefoon kunnen wat mij betreft een cursus klantvriendelijkheid doen want alles is 'onze fout' en een 'excuses vervelend dat het zo is verlopen' bestaat bij hun niet. Verzinnen van alles waardoor de fout niet bij hen kan worden neergelegd. Uiteindelijk 1 medewerker (wietske) getroffen die wel vriendelijke was per mail echter kwam ook deze zijn afspraak niet na.
Bij de levering van het product waarbij nadrukkelijk wordt gezegd dat er niet hoeft te worden geholpen met tillen (gewicht van een knikarmscherm van 5 meter lang met motor) kon de betreffende collega dit echt niet alleen. Levering was afgesproken tussen half 2 en half 4 echter werd er om half 1 al gebeld. Sta je met je kind van 1 en mag je dus gewoon helpen tillen.

Ronald Bullinga

Verkeerd product geleverd, geen enkel excuus vanuit klantenservice

Taskan H

Alles is naar de zin verlopen

Filip Willaert

Correct