Patricia Heuvelman

Bestelling was op tijd alleen we hebben een rolgordijn in de kleur taupe besteld en wit gekregen dus heel vreemd

Fred van Dongen

Super tevreden over de service. Er was door mijn schuld een kapje kapot geboord bij het vastmaken. Heb dit ook eerlijk gemeld. Ik kreeg meteen een nieuwe toegestuurd, zonder dat ze hiervoor kosten... Super tevreden over de service. Er was door mijn schuld een kapje kapot geboord bij het vastmaken. Heb dit ook eerlijk gemeld. Ik kreeg meteen een nieuwe toegestuurd, zonder dat ze hiervoor kosten in rekening hebben gebracht. Een dikke pluim.

Egbert van Gorp

Een van de plisse gordijnen moest terug omdat ze niet goed op maat gemaakt waren, nog steeds geen retour koerier gezien

Rianne Rodenburg

Goed, in de winkel goed geholpen en de installatie van het zonnescherm ging ook goed.

Peter Mol

Juiste levering, goede kwaliteit, goede prijs

Matthijs Weijers

Goede configuratie voor rolluiken op deze website.

Jan Dewitte

Positieve ervaring

Fam Schambach

Goed uitgeruste showroom deskundige uitleg van de producten
en veel keuze

A Rijkse

Installatie en afstel instructie ontbreekt.
Het duurde eventjes voor ik doorhad hoe het afstelkastje voor de limits gebruikt moest worden.
Na wat internetten kwam ik er alsnog uit. Installatie en afstel instructie ontbreekt.
Na wat internetten kwam ik er alsnog uit.
Het Solanascherm ziet er mooi uit en werkt overigens goed

Mooi product maar helaas geen 5 sterren door het ontbreken van de montage en afstelinstructie