Diane

Werd niet geleverd op de afgesproken dag, maar 2 dagen later. Hierdoor kon ik de vis gelijk in de prullenbak gooien.

(Nog)niets

Hans Reijgwart

Verschillende keren vis besteld bij dit bedrijf. Uitstekende kwaliteit en snelle levering. Eind juli wilde ik weer vis bestellen maar toen kreeg op de bestellijst de aankondiging dat het bedrijf in... Verschillende keren vis besteld bij dit bedrijf. Uitstekende kwaliteit en snelle levering. Eind juli wilde ik weer vis bestellen maar toen kreeg op de bestellijst de aankondiging dat het bedrijf in verband met vakantie gesloten was tot 30 augustus. Wel een lange vakantie maar op 31 augustus wederom een poging gedaan en toen kreeg ik tot mijn verrassing de boodschap dat men vakantie had tot 30 september! Ik moet zeggen dat dit bedrijf uitzonderlijk goed met zijn werknemers omgaat, maar niet zo goed met zijn klanten.

Kwaliteit, prijs en levering!

NVT

Slecht - niet telefonisch bereikbaar; kon geen wijziging meer opgeven hoewel tijdig bericht gegeven.

geleverde vis zag er goed uit. nog niet bereid.

Rowan van Kasteren

Prima service

goede kwaliteit vis

Andonis Pechlivanidis

Zeer goed

Lekker vers

A. Stout

UItstekende vis, snel geleverd, goed gekoeld! Tip: zet op de zakjes wat voor vis er in zit. Ik herken niet alle vissoorten en heb dus geen idee wat ik precies eet! Wel lekker ;)

Superverse vis door heel Nederland!!

René Hoogendijk

Ziet er goed uit.

Bezorging is netjes en op tijd

Jan Teijsse

Mooi assortiment , goed verpakt en snelle bezorging

Mooi verpakt

Andre Rooijackers

Goede kwaliteit vis

Mooi assortiment van producten

Robert van Esch

Goede kwaliteit en goede levering met deze koerier

Er zat 1 product niet bij de bestelling, perfect opgelost door visonline.