De Leeuw

Vispakket 2 dagen te laat geleverd. 3 dagen bij koerier gelegen. Vis niet vers meer en weggegooid. Men kan dit bedrijf niet per telefoon bereiken en men reageert niet op e-mails. Nooit meer

Henk Sonnemans

Super tevreden ,echt een aanrader.

super verse vis en alles perfect vacuum verpakt en volgens afspraak geleverd. voor herhaling vatbaar.

Arnold Luiten

Gelukkig hebben we geen goede visboer in onze omgeving. Aangezien we wel gek op vis zijn hebben we wat rondgezocht. We kwamen uit bij onlinevismarkt.

Breed assortiment en goede kwaliteit, tevens verpakt per portie. Dit maakt het bereiden en vers houden/ invriezen erg gemakkelijk.

J.J. Molenaar

Geheel naar wens verlopen

geen tegenvallers

Hans Reijgwart

Uitstekende kwaliteit - goede website - keurige bezorging

Zie boven

Een paar maal bij hun besteld en mijn ervaring met hun is in een woord uitstekend.

Verse producten en levering op afgesproken tijd na werktijd (na 17.00 uur).

Joannes Amptmeijer

Beste site om vis online te bestellen

Snelle levering en verse producten

Peter Smits

Fijn dat u hier naar vraagt, ik had een bon gewonnen op vakantie veilingen, de geldigheid van deze bon was veel te kort, deze zou verlopen tijdens onze vakantie, en jullie firma was vlg’s mij... Fijn dat u hier naar vraagt, ik had een bon gewonnen op vakantie veilingen, de geldigheid van deze bon was veel te kort, deze zou verlopen tijdens onze vakantie, en jullie firma was vlg’s mij gesloten vanwege vakantie wel 2 hele maanden tot eind September, de bestelling heb ik begin oktober besteld voor iets meer dan €100,- ik heb het nog steeds niet bevestigd gekregen wanneer jullie mijn bestelling gaan uitleveren.

Ik heb nog geen sterke punten ontdekt, ik moet mijn bestelling nog ontvangen, vandaag en morgen zijn we thuis om het pakket te ontvangen.
Leer beter communiceren ( waarom geen telefoonnummer...
Leer beter communiceren ( waarom geen telefoonnummer ???? )

Ronald Onderdelinden

Positief

Komen de gemaakt afspraken na.

Harm

Heel erg blij dat ik dit bedrijf heb ontdekt!

Super verse vis tegen een eerlijke prijs! Beter én voordeliger dan de lokale visboer. Ook erg tevreden met de bezorging en de communicatie vanaf het hestellen