Wendy Hopman

Topticketshop is zeer betrouwbaar met goede service. Mijn oog viel direct op een goedkopere prijs voor tickets voor Pinkpop. Kaartjes besteld maar toch een beetje huiverig of het allemaal wel zou... Topticketshop is zeer betrouwbaar met goede service. Mijn oog viel direct op een goedkopere prijs voor tickets voor Pinkpop. Kaartjes besteld maar toch een beetje huiverig of het allemaal wel zou kloppen. Ik ontving de kaarten op een andere naam dus dacht Oh jee... foute boel. Ik ontving meteen na mijn vraag per e-mail bericht terug dat ik mij geen zorgen hoefde te maken en met uitleg hoe Topticketshop werkt. Ik was gerust gesteld. Prima service. En we hebben ontzettend genoten op Pinkpop (en ook nog tegen een lager tarief)! Topticktshop staat nu toegevoegd bij mijn favorieten op internet. Volgende keer kijk ik als eerste op topticketshop.nl

Meteen een duidelijk antwoord op mijn vraag en tickets werden werkelijk verzonden op de aangegeven datum

B van Est

Ik heb voor tickets van de stones 250euro betaald terwijl ze maar 99euro kosten

Dat is geen sterk punt

U mag best wat meer vragen, maar 150 euro is wel heel veel meer!

Pedro Sousa

These guys are absolutely great! honest and professional. always had a very good experience even when I needed assistance from the customer service.

Via ticketmaster hier terecht gekomen, dacht dat dit de officiële website was...niet dus! Heb veel te veel betaald voor mijn kaarten, en nu hopen dat ze echt zijn..

Ze zijn een ster in het onduidelijk aangeven dat het om "tweedehands" kaarten gaat

Ticketmaster.nl zou hier geen link naar moeten hebben, want via hun site ben ik hier gekomen. Terwijl zij hier tegen zijn??!

Snelle servies

ans franssen

Goede service

nee

nee

Heb op zondagnacht 0.45uur 2kaarten besteld voor de kelly fam op 24maart 2018.tot 129euro per stuk. tot mijn verbasing waren de kaarten opeens 99euro per stuk ik schrok hier van ik heb gelijk gebeld... Heb op zondagnacht 0.45uur 2kaarten besteld voor de kelly fam op 24maart 2018.tot 129euro per stuk. tot mijn verbasing waren de kaarten opeens 99euro per stuk ik schrok hier van ik heb gelijk gebeld maar er werdt gezegt hier kunnen wij niks aan doen.vind dit niet echt klantvriendelijk ook om
dat er maar een paar uur tussen zit.

Voor mij was het de 1e keer om via Onlineticketshop kaartjes te kopen, heb eerst nog wel getwijfeld, want je weet maar nooit tegenwoordig. Maar door de uitgebreide informatie en goede recensies was... Voor mij was het de 1e keer om via Onlineticketshop kaartjes te kopen, heb eerst nog wel getwijfeld, want je weet maar nooit tegenwoordig. Maar door de uitgebreide informatie en goede recensies was mijn vertrouwen gewekt.
Prima bevallen en hadden uiteindelijk kaartjes voor de dag die eigenlijk uitverkocht was.

Wij konden via Onlineticketshop kaartjes kopen voor de dag die eigenlijk uitverkocht was. Super.