8.1/10
8.5/10
8.3/10

Nel

Niet meer hier kopen

Niet de moeite waard om een sterk punt te noemen als je achteraf veel duurder uit bent!

Ruim €180 euro duurder uit voor 2 tickets Celine Dion!Schande dit!

Hans

Kaarten voor Najib Amhali cia deze oplichters gekocht, in de zogenaamde voorverkoop. Achteraf gezien heb ik letterlijke het dubbele betaald! En als reactie alleen maar dat het (ergens) op de site... Kaarten voor Najib Amhali cia deze oplichters gekocht, in de zogenaamde voorverkoop. Achteraf gezien heb ik letterlijke het dubbele betaald! En als reactie alleen maar dat het (ergens) op de site zou staan.... ik moet het nog vinden. De €210,- teveel betaald voor 7 kaarten....
OPLICHTERS en niks meer of minder.

NUL

Geen kaarten kopen via deze club!

Ruit

Opgelicht!!!!
Meer dan 100% teveel betaald.
Nooit meer via deze oplichters.
En let op, check je kaartjes maar eens.
Op naam van een onbekende. Hoe durven ze.

Geen enkele

Sluiten die tent

AnneM

Genaaid... verkopen duurdere kaartjes

Zie ze niet meer.

Kaartjes zijn veel duurder dan ticketmaster, en krijgt de kaartjes ook niet meteen. SLECHT

Gerrie

Tickets besteld voor het concert van Nightwish . Normale prijs €47,50. Bij onlineticket €89 betaald!!! Tijdens het bestelproces kun je alleen een vaknummer aangeven, geen rijnummer kiezen. Na het... Tickets besteld voor het concert van Nightwish . Normale prijs €47,50. Bij onlineticket €89 betaald!!! Tijdens het bestelproces kun je alleen een vaknummer aangeven, geen rijnummer kiezen. Na het uitprinten van de tickets blijkt dat we op rij 16 zitten. Dit is de laatste rij in het vak!!!!
Gebeld met de klantenservice, mevrouw die mij te woord stond gaf aan dat je inderdaad alleen het vak kan kiezen. Tickets ruilen voor een ander vak en rij kan niet.

BESTEL GEEN TICKETS BIJ DIT BEDRIJF!!!!!!

Marina

Ook ik snel en enthoisiast besteld .
Pas toen ik de tickets kreeg merkte ik op dat ik 20euro per ticket meer betaald heb .Ongeloofelijk wat een oplichting
En dat x 5 tickets. Ook ik snel en enthoisiast besteld .
En dat x 5 tickets.
Nooit meer bestel ik hier een ticket
En nog iets 1e rang gekocht nou zaten ver achter
Dus ook dat klopt niet

marina

Zwaar belazerd
K3 ticket voor 20 euro meer betaald.
5 tickets .dus 100 euro meer als bij anderen.Pas op!!
Voor mij nooit meer
Goed zoeken voor mij was het allemaal nieuw...
Zwaar belazerd
K3 ticket voor 20 euro meer betaald.
5 tickets .dus 100 euro meer als bij anderen.Pas op!!
Voor mij nooit meer
Goed zoeken voor mij was het allemaal nieuw ,helaas zelf ingetrapt
Daarnaast had ik nog is 1e rang
Nou zaten aardig achter!

Niet mensen belazeren

Peter Knoppers

Kaarten gekocht voor Mamoet in Nieuw-Buinen, ik voel me zwaar belazerd. Uiteraard ik heb ze zelf gekocht maar een prijs die 29 euro hoger ligt dan de officiële prijs voelt dat als oplichting. Koop... Kaarten gekocht voor Mamoet in Nieuw-Buinen, ik voel me zwaar belazerd. Uiteraard ik heb ze zelf gekocht maar een prijs die 29 euro hoger ligt dan de officiële prijs voelt dat als oplichting. Koop tickets op een officiële site of rechtsrteeks bij het betreffende theater. Scheelt geld en je maak een ander niet zinloos rijk met bijna niks doen. Nee het is geen oplichting maar ik vind het vuile handel.

Ik vind hier alleen maar min punten

de bedenker zijn geld afnemen

Kaarten besteld voor het concert van P!NK in de Arena. Toen ik de kaarten kreeg stonden ze op een andere naam. Maar dit was geen probleem, gewoon mee naar binnen gekomen.
Kaarten direct...
Kaarten direct ontvangen en we hadden goed zicht. Dat we meer betaalden wisten we want dit wordt ook duidelijk aangegeven op de site. Dus alles bij elkaar... een top concert en top kaartjes.

Kaarten werden direct toegestuurd.

Nee.

De lange

Hallo ik ben naar het concert van pink beautiful trauma geweest in Amsterdam arena het was geweldig en mooie plekken super top bedankt. Groetjes uit groningen

Goede zitplaatsen

Mischien iets goedkoper.

Reactie Onlineticketshop.nl:

Wat fijn om te horen dat je een topervaring hebt gehad bij P!nk. That gets our party started! :)