Onlineticketshop.nl

Onlineticketshop.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Onlineticketshop.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1249
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Onlineticketshop.nl met 8.6/10. Gebaseerd op 1249 ervaringen.

Rob
Rob

Het NIET vertellen van de waarheid!

Alles moet beter of sluiten die tent!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Slechts doorverkopers met woekerwinsten zijn jullie!.

ghostshell
ghostshell

Zeer goed in het misleiden van klanten

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Nep bedrijf, staat in belgie zelfs als fraudulent bedrijf in de isp lijst.

Onlineticketshop.nl 1 beoordeling

Slechte service, slechte after sales, slechte levering.
bellen niet terug, wanneer ze zeggen dat je teruggebeld wordt..
heb wel 6 keer gebeld en werd door 2 mensen van de sales niet kundig en netjes te woord gestaan.....
zou 2 x nadenken voor je besteld.

kut en nep bedrijf

gewoon stoppen met mensen afzetten

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Stelletje dieven zijn jullie gewoon.

Opheffen dit bedrijf

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Zeer slecht, doen overkomen alsof ze de originele ticket leverancier zijn. ze verkopen door en steken zelf ruim 30 euro per ticket in hun eigen zak. professionele oplichters!.

SLECHTE SITE
SLECHTE SITE

Ze geven niet duidelijk genoeg aan dat ze doorverkopers zijn

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Niet hier kopen veel te duur je krijgt 28,00 euro tickets terwijl je 55,00 euro betaald. fucking bullshit.

Wendy Hopman
Wendy Hopman

Meteen een duidelijk antwoord op mijn vraag en tickets werden werkelijk verzonden op de aangegeven datum

Score voor Onlineticketshop.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Topticketshop is zeer betrouwbaar met goede service. mijn oog viel direct op een goedkopere prijs voor tickets voor pinkpop. kaartjes besteld maar toch een beetje huiverig of het allemaal wel zou kloppen. ik ontving de kaarten op een andere naam dus dacht oh jee... foute boel. ik ontving meteen na mijn vraag per e-mail bericht terug dat ik mij geen zorgen hoefde te maken en met uitleg hoe topticketshop werkt. ik was gerust gesteld. prima service. en we hebben ontzettend genoten op pinkpop (en ook nog tegen een lager tarief)! topticktshop staat nu toegevoegd bij mijn favorieten op internet. volgende keer kijk ik als eerste op topticketshop.nl.

B van Est
B van Est

Dat is geen sterk punt

U mag best wat meer vragen, maar 150 euro is wel heel veel meer!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Ik heb voor tickets van de stones 250euro betaald terwijl ze maar 99euro kosten.

Pedro Sousa

These guys are absolutely great! honest and professional. always had a very good experience even when i needed assistance from the customer service.

Zeer slecht (2/10)

Ze zijn een ster in het onduidelijk aangeven dat het om "tweedehands" kaarten gaat

Ticketmaster.nl zou hier geen link naar moeten hebben, want via hun site ben ik hier gekomen. Terwijl zij hier tegen zijn??!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Via ticketmaster hier terecht gekomen, dacht dat dit de officiële website was...niet dus! heb veel te veel betaald voor mijn kaarten, en nu hopen dat ze echt zijn..

Bedrijfsinformatie

Onlineticketshop.nl is een private onderneming gespecialiseerd in de aan- en verkoop van tickets voor populaire (sport)evenementen, voetbalwedstrijden, concerten en festivals. Of u nu wilt gaan genieten van een voetbalwedstrijd in Barcelona, een concert in Londen of het tennistoernooi van Roland Garros, Onlineticketshop.nl is het juiste adres om deze tickets te verkrijgen

Twitter

Instagram