Onlineticketshop.nl

Onlineticketshop.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Onlineticketshop.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1247
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Onlineticketshop.nl met 8.6/10. Gebaseerd op 1247 ervaringen.

Onacceptabel (1/10)

Ze zijn erg goed om op grote schaal kaarten in te kopen en dit tot in de details goed te regelen

Ga of werken met een marge van 10% over de tickets heen of ga een eerlijk beroep zoeken

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Ik heb tot mijn grote spijt bij dit bedrijf gewerkt. ik zal even uitleggen hoe het gaat bij dit bedrijf. zodra zij weten dat een groot concert in de verkoop gaat zetten zij dit concert alvast op hun website. op deze manier kunnen klanten deze kaarten al bestellen zonder dat zij deze al hebben. vervolgens gaan zij bij de voorverkoop van dit evenement(vaak via ticketmaster) zoveel kaarten inkopen als dat zij op voorhand al verkocht hebben. tevens gaan zij veel extra kaarten inslaan. dit doen zij door soms wel 20 of wel 100 accounts aan te maken op ticketmaster. zodra een concert in de voorverkoop gaat gaan zij met veel mensen kaarten inkopen. dit gebeurt zelfs met 20-30 pinpassen tegelijk zodat ze zeker weten dat zij veel kaarten in kunnen kopen. .
op basis van de verkoopprijs van ticketmaster doen zijn hier vaan 30 of 40 euro bovenop, in sommige gevallen kan dit zelfs oplopen tot 100 euro. .
op deze manier maakt dit bedrijf ontzettend veel winst en heeft de eigenaar zelfs een ander bedrijf zeer groot kunnen maken door hier veel geld in te kunnen investeren. de eigenaar van dit bedrijf heeft 0 boodschap aan het bieden van transparantie aan consumenten en schaadt daarmee in extremis het vertrouwen van consumenten. en de meeste medewerkers van dit bedrijf staan er nog achter ook en vinden het vertrouwen van consumenten dus ook niet belangrijk.

kut en nep bedrijf

gewoon stoppen met mensen afzetten

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Stelletje dieven zijn jullie gewoon.

Opheffen dit bedrijf

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Zeer slecht, doen overkomen alsof ze de originele ticket leverancier zijn. ze verkopen door en steken zelf ruim 30 euro per ticket in hun eigen zak. professionele oplichters!.

SLECHTE SITE
SLECHTE SITE

Ze geven niet duidelijk genoeg aan dat ze doorverkopers zijn

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Niet hier kopen veel te duur je krijgt 28,00 euro tickets terwijl je 55,00 euro betaald. fucking bullshit.

Wendy Hopman
Wendy Hopman

Meteen een duidelijk antwoord op mijn vraag en tickets werden werkelijk verzonden op de aangegeven datum

Score voor Onlineticketshop.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Topticketshop is zeer betrouwbaar met goede service. mijn oog viel direct op een goedkopere prijs voor tickets voor pinkpop. kaartjes besteld maar toch een beetje huiverig of het allemaal wel zou kloppen. ik ontving de kaarten op een andere naam dus dacht oh jee... foute boel. ik ontving meteen na mijn vraag per e-mail bericht terug dat ik mij geen zorgen hoefde te maken en met uitleg hoe topticketshop werkt. ik was gerust gesteld. prima service. en we hebben ontzettend genoten op pinkpop (en ook nog tegen een lager tarief)! topticktshop staat nu toegevoegd bij mijn favorieten op internet. volgende keer kijk ik als eerste op topticketshop.nl.

B van Est
B van Est

Dat is geen sterk punt

U mag best wat meer vragen, maar 150 euro is wel heel veel meer!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Ik heb voor tickets van de stones 250euro betaald terwijl ze maar 99euro kosten.

Pedro Sousa

These guys are absolutely great! honest and professional. always had a very good experience even when i needed assistance from the customer service.

Zeer slecht (2/10)

Ze zijn een ster in het onduidelijk aangeven dat het om "tweedehands" kaarten gaat

Ticketmaster.nl zou hier geen link naar moeten hebben, want via hun site ben ik hier gekomen. Terwijl zij hier tegen zijn??!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Via ticketmaster hier terecht gekomen, dacht dat dit de officiële website was...niet dus! heb veel te veel betaald voor mijn kaarten, en nu hopen dat ze echt zijn..

Uitstekend (10/10)

Snelle servies

Score voor Onlineticketshop.nl:5/5

Prima.

Uitstekend (10/10)
Score voor Onlineticketshop.nl:5/5

Prima.

Bedrijfsinformatie

Onlineticketshop.nl is een private onderneming gespecialiseerd in de aan- en verkoop van tickets voor populaire (sport)evenementen, voetbalwedstrijden, concerten en festivals. Of u nu wilt gaan genieten van een voetbalwedstrijd in Barcelona, een concert in Londen of het tennistoernooi van Roland Garros, Onlineticketshop.nl is het juiste adres om deze tickets te verkrijgen

Twitter

Instagram