Versneij

Enorm slecht. Reageert zelfs niet op aangetekende brieven waarin geld wordt teruggevraagd . Dit na 2 jaar op teruggave wachten.

Reageren! Geld teruggeven als concert wordt afgelast.

Vrouw

Zeer slecht

geen tickets aanbieden die geen toegang geven tot een evenement

Frens

Zeer slecht tickets besteld betaald niet ontvangen, ruim 300 euro, reageren niet op mail telefonisch niet bereikbaar, waardeloos bedrijf!!!!!!!!!

Alles

Annette

Ik blijf er bij, ook na een telefonisch gesprek, dit is oplichterij! Heel dure tickets voor de beste plekken gekocht, twee dagen voor de wedstrijd waardeloze en veel goedkopere tickets gekregen op... Ik blijf er bij, ook na een telefonisch gesprek, dit is oplichterij! Heel dure tickets voor de beste plekken gekocht, twee dagen voor de wedstrijd waardeloze en veel goedkopere tickets gekregen op een plek die in de mail ook nog eens beter werd voorgespiegeld (vak N) dan op de tickets zelf stond (vak M). Daar werd niets over gezegd, moest je zelf achter komen. Na vele mails (je kan ze niet bellen, zegt al genoeg) en uiteindelijk zelfs dreiging met aangifte de toezegging om wat verschil in geld terug te krijgen (weet dus niet eens zeker of dat het verschil met vak N of M is...) maar de lol was er sowieso inmiddels wel af.

Achteraf telefonisch excuses, ik mocht blijkbaar dankbaar zijn dat ik terug werd gebeld?!? Verder veel smoesjes: "typefout", (ja geloof je het zelf?...), "we wisten niet dat die beste plekken er niet zouden zijn" (dan had je ze ook niet moeten verkopen!) enz. Ik blijf het PURE MISLEIDING vinden en ga hier beslist nooit meer iets kopen!

Niet liegen over wat je verkoopt

D Butz

Zeer slecht. Hele dure kaarten voor Nightwish besteld en betaald. Nooit iets ontvangen. Concert is uitgesteld i.v.m. corona. Nooit iets van gehoord verder dus geld kwijt!

Geef mensen hun geld terug!

Paulien

Oplichterij!
Oplichterij!
Voucher ontvangen voor concert Normaal, geannuleerd vanwege COVID. Als ik echter de voucher wil verzilveren gaat er niets van het bedrag af en zou nog € 395,- moeten bijbetalen voor vier kaarten. Ik heb vorig jaar al € 235,- betaald. Na veelvuldig mailcontact met klantenservice, (telefoon is uitgeschakeld) wordt het erg stil.

Geef zoals elke aanbieder gewoon kaarten waarvoor je betaald hebt als het concert opnieuw georganiseerd is.

Joyce

Slecht. Beloftes om geld terug te storten worden niet nagekomen.

Nvt

Reageer op mails, telefoontjes en doe wat je beloofd.

Lou

Vreselijk

Geen telefoon nummer die niet werkt op je site zetten. En informeer je klanten die een hoop geld voor concertkaarten betaald hebben.

KOOP HIER NOOiT!

alles, zeker de wet leren:
Evenement op een andere datum door corona
alles, zeker de wet leren:
Evenement op een andere datum door corona
Als een evenement niet doorgaat door het coronavirus, kan het soms worden verplaatst naar een andere datum. De organisatie van een festival kan dan bijvoorbeeld aanbieden dat de bezoeker met het eerder gekochte kaartje naar binnen kan. Als u op de nieuwe datum kunt en wil gaan, dan kunt u dat accepteren. U krijgt dan alsnog het concert waar u voor betaald heeft. Voor veel organisaties kan zo hun financiële verlies beperkt blijven. Als heel veel mensen hun geld terugvragen, kan dit immers zelfs betekenen dat een organisatie failliet gaat. Wilt u echter echt niet op een ander moment naar het festival? Dan heeft u recht om uw geld terug te krijgen.
Geld terug na annuleren door corona
U heeft het recht om uw geld terug te krijgen als een concert, festival of ander evenement niet doorgaat door het coronavirus. Terugbetalen van het geld voor uw kaartje moet gebeuren binnen een redelijke termijn vanaf het moment dat duidelijk is dat het evenement niet doorgaat. Dat is bijvoorbeeld 14 dagen. De organisatie kan in geval van annulering door het corona misschien een beroep doen op overmacht. U heeft dan nog steeds het recht om uw geld terug te krijgen. U kunt dan alleen geen schadevergoeding eisen voor overige kosten, zoals een hotelovernachting die u al had geboekt.