Verzending duurde lang en het product was beschadigd. Product verder van prins kwaliteit.

Het product is van goede kwaliteit.

Positief goede prijs/prestatie

Servicegericht

C.a. Goenee

Wij zijn blij met deze rolgordijnen nu voor de 2e keer besteld, geleverd binnen 10 werkdagen

Stevig en van goede kwaliteit

Keurig

komt afspraken na

Pima service

Goede afspraken en kwaliteit

Dennis de Gelder

Kwalitatief hoogwaardige rolgordijnen voor een scherpe prijs. De tweede bestelling werd helaas beschadigd geleverd door TNT, na mailcontact werd direct een nieuw rolgordijn geleverd.

Hoogwaardige kwaliteit, scherpe prijzen, snelle levertijd en geweldige klantenservice.

Prima service.. kleurstalen aangevraagd ,godijn besteld en een week later konden we em ophangen

Vliegenraam is makkelijk te installeren en past perfect. Levering valt binnen de aangegeven periode, al mocht deze iets korter zijn.

Goede kwaliteit van de rolgordijnen, snelle levering en erg servicegericht.

Door mijn eigen schuld heb ik samen met het verpakkingsmateriaal een onderdeeltje om de koorden op te hangen weggegooid. Een mailtje later en ik had het de volgende dag al in huis. Gratis, terwijl het mijn eigen schuld was. Topservice!

Johan Blom

Vriendelijke mensen. Nemen uitgebreid de tijd en doen echt moeite voor je. Ze hebben van elk soort raambekleding wel n voorbeeld en kleurstaven, zodat je een goede keuze kan maken.

Echt verstand van hun producten. Ze kunnen je precies vertellen wat wel en niet kan.