A. de Jong

Wij hebben screens gekocht. In de winkel kregen wij een duidelijke uitleg naar de mogelijkheden en meteen een offerte mee. Na het inmeten werden we prima op de hoogte gehouden via de mail van het... Wij hebben screens gekocht. In de winkel kregen wij een duidelijke uitleg naar de mogelijkheden en meteen een offerte mee. Na het inmeten werden we prima op de hoogte gehouden via de mail van het bestelproces.
De screens zijn netjes gemonteerd en wij zijn er heel tevreden over.

Voor onze nieuwbouwwoning in Zoetermeer hebben wij alles bij Solano gekocht en vooraf laten inmeten. Positief vinden wij vooral dat Solano voor de binnen- en buitenkant van de woning alles levert.... Voor onze nieuwbouwwoning in Zoetermeer hebben wij alles bij Solano gekocht en vooraf laten inmeten. Positief vinden wij vooral dat Solano voor de binnen- en buitenkant van de woning alles levert. Behalve screens, hebben we ook horren, plisees en rolgordijnen bestelt.

Sander Voorn

Prima levering, goede kwaliteit

Maatwerk, keurige informatie tbv montage en inmeten.

Liesbeth Houwelingen Van

Exact kloppende maat

Mw. Jonker

Goed geholpen en vlotte service

Layla Boudriz

Ik ben zeer tevreden over me rol gordijnen

Jan Nijwening

Prima bedrijf hield mij steeds op de hoogte van de levering

Jan Slotboom

Zeer goede aflevering voor de afgesproken tijd

Jef

We hebben rolgordijnen in cassette met huisaccumotor gekocht en zijn uiterst tevreden over de kwaliteit. Ook was de levering veel vroeger dan eerst aangegeven, dus ook zeer positief. Ik heb enkel... We hebben rolgordijnen in cassette met huisaccumotor gekocht en zijn uiterst tevreden over de kwaliteit. Ook was de levering veel vroeger dan eerst aangegeven, dus ook zeer positief. Ik heb enkel een opmerking over de na service. Bij het zelf plaatsen kwam ik tot de bevinding dat het activatiepunt van de accumotor bij linkse aansluiting niet meer zichtbaar was. Ik heb hierover telefonisch contact gehad en ze wisten ook niet meteen de oplossing en zouden mij daar later nog terug over contacteren, wat dus niet gebeurd is, vind ik wel jammer. Ik heb zelf dan maar naar de oplossing gezocht en gevonden, maar dat is toch een minpunt in de na service.

goede kwaliteit van de verano rolgordijnen