Snelle goede levering
Ziet er keurig uit

G van Der Horst

Wij zijn zeer tevreden,korte levertijd ,netjes bezorgd,en het zijn mooi houten jaloezie goede kwaliteit. Dusssss een aanrader

Voordelig

A. de Vries

Snelle en nette aflevering van de Rolluik, en fijne telefonische hulp bij vragen.

L.n.m. Weijers

Goede communicatie van bestelling en leveringsdatum.

Op de site wordt goed geïnformeerd, betreft het invullen van de juiste maten

Liliane

De stalen werden snel bezorgd en de levering van het gordijn verliep correct.

goed contact via mail

Heb hele goed ervaringen , zowel met screen als met uitvalscherm, met het bedrijf. Netjes en duidelijk te woord gestaan, zeer prettig om mee te werken.

Ik vind de communicatie , het meedenken, de uitleg, de wijze van verzending, afhandeling en het op de hoogte houden van het bestelde en bovenal de kwaliteit van een heel goed niveau; dus met alles zeer tevreden!!

Goede en overzichtelijke site om materialen te bestellen.

Overzichtelijke site

Marc David

Dit was de tweede maal dat wij er iets bestelden.Deze keer is er wel wat mis gelopen. één van de twee colli's werd verkeerd geleverd.Na een mail werd dit vlug recht gezet,nu wachten we nog op de...

Henk Griep

Zeer prettig, accuraat en behulpzaam. Uitvoering en aflevering perfect. Alleen bezorgdienst kwam om 06.50 in plaats van tussen 7.45 en8.45 zoals was aangegeven.

Zie boven.

Ruud Roos

Cassette eenvoudig opgemeten door de heldere uitleg op de site.
Ik was zeer verbaasd van de degelijkheid van zowel de cassette als het stevige doek.
Niet te vergelijken met Ikea of...

Veel waarschuwingen betreft kindveiligheid ivm het bedieningskoord.
Zowel op de site als meerdere malen in en aan de cassette zelf.
Je kan niet vaak genoeg waarschuwen, erg netjes!