Bente Van der velde

Goede snelle nette service. Top monteurs die samen een goed team vormen. Klus was zo geklaard! Helemaal top. Klein puntje (je betaald zelf de inmeetkosten) ik zou het klantvriendelijker vinden dat... Goede snelle nette service. Top monteurs die samen een goed team vormen. Klus was zo geklaard! Helemaal top. Klein puntje (je betaald zelf de inmeetkosten) ik zou het klantvriendelijker vinden dat deze afgetrokken worden wanneer het screen gekocht en gemonteerd wordt door het bedrijf. Verder geen op of aanmerkingen wij zijn blij met ons zonnescherm!

Klantgerichtheid

patrick

Zeer tevreden en een mooi product

Corne

Al vaker besteld en altijd goed gegaan. Makkelijk online te bestellen. Er ontbrak bij een van de rolgordijnen een zijkapje. Werd meteen nieuwe opgestuurd.

Rob Riemens

Geen handleiding bij de markies en zonder toch lastig in elkaar te zetten, zeker nu bleek dat de buis ingekort moet worden. Hier moeten jullie echt op letten. En zijplaten hadden kleine... Geen handleiding bij de markies en zonder toch lastig in elkaar te zetten, zeker nu bleek dat de buis ingekort moet worden. Hier moeten jullie echt op letten. En zijplaten hadden kleine beschadigingen. het is beter om ze apart in te pakken, want nu zaten ze in elkaar geschoven en heb je gelijk beschadigingen. En je krijgt ze vervolgens ook niet makkelijk uit elkaar.

Markies ziet er netjes uit.

Degryse F

Héél goed. Wij zijn heel tevreden!

Netjes en mooi.

Jolanda

Prima. Snel verzonden, goede communicatie.

C.

Top. Goede service, goed bereikbaar.

Van der Vlugt

Hebben al meerder producten van dit bedrijf afgenomen. Helaas was er bij de laatste bestelling iets mis gegaan met de kleur van de trekkoortjes. Ons is aangegeven dat dit bij het product hoort dat... Hebben al meerder producten van dit bedrijf afgenomen. Helaas was er bij de laatste bestelling iets mis gegaan met de kleur van de trekkoortjes. Ons is aangegeven dat dit bij het product hoort dat wij besteld hebben, na aandringen vanaf onze kant, is beloofd dat dit opgelost gaat worden. Wij wachten af!

Goede producten en (moet nog blijken)service achteraf.

D. Steenbergen

Goede service en kwaliteit