Fm Fokkema

Ik had besloten zelf mijn rolluiken in te meten wat achteraf slecht afliep.
De rolluiken pasten niet dus de paniek was groot.
De mannen van Solano hebben wat panelen en geleider...

Prima prijs.
Duidelijke website.
Goede montage dienst die graag meedenkt en problemen oplost.
Prima telefonische ondersteuning.

Ben in zijn geheel erg tevreden over Solano wonen zal er in de toekomst zeker weer aankopen doen.

Haen

Solano was ons prima van dienst bij het plaatsen van een zgn. rits-screen. Wachttijd voor het plaatsen was wegens drukte wel wat aan de lange kant. Maar alles werkt nu prima.

Goede en duidelijk informatie. Heldere afspraken. Bij wijzigingen wordt ruim van te voren bericht gedaan. Je weet waar je aan toe bent!

Fer

Top geregeld, screen besteld als "testbestelling" zo tevreden met het screen dat ik de rest ook hier bestel.

Duidelijke communicatie, goede prijzen

goede communicatie

Prima website waar je je keuze kunt bepalen. Duidelijke structuur. Helaas bij de aflevering was een item vergeten.. Bij het geleverde product bevond zich geen gebruiksaanwijzing, deze was wel te...

Veel keuzemogelijkheden, goede communicatie over de levering. Leveringsadres op een pickup punt was nietvte selecteren

Johan Hennes

Zeer goed bedrijf met goede timing en overzichtelijke webshop .
Top

Kwaliteit en levering en precisie

Fred

Het produkt is goed maar de levering was ronduit slecht: 4 weken moeten wachten, diverse keren gebeld en gemailed.

Reactie Onlinerolgordijnen.nl:

Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend dat u langer op het product heeft moeten wachten. Uw bestelling is wel op tijd uitgeleverd maar bij de bezorging is er iets misgegaan. Uiteindelijk is het met vertraging alsnog bij u geleverd. Excuses voor het ongemak.

Ellie Donk

Positief