David

Goeie ervaring,
Duidelijke communicatie.
Goeie ervaring,
Duidelijke communicatie.
We kregen een geschatte levertijd maar tot onze verbazing kregen we drie weken eerder al een mailtje dat ze binnen waren. Ook het ophangen door de monteurs ging erg snel binnen een half uur hing alles

Sieta de Vries

Goed advies

Heesbeen

Nette behandeling en snel.

Sharon morel

Top bedrijf, snel antwoord op onze vragen en mooi product

Marten

Nette levering en informatievoorziening. Geen verrassingen. Online impressie van kleuren en stoffen zou wat beter kunnen.

Wendy Tijseling

Goede en vlotte levering. Rolgordijnen zijn vandaag opgehangen, een hele mooie kwaliteit en we vonden hier de prijs meevallen.

Els

Alles vlot verlopen en zeer tevreden over de aankoop.

Prima website

Lena

Zelf maten opgemeten voor in-kozijn rolgordijnen, precies de instructies gevolgd. Na levering bleken de rolgordijnen te smal te zijn en dat Verano zelf andere meetinstructies hanteert. Ook waren de... Zelf maten opgemeten voor in-kozijn rolgordijnen, precies de instructies gevolgd. Na levering bleken de rolgordijnen te smal te zijn en dat Verano zelf andere meetinstructies hanteert. Ook waren de trekkoorden te kort. Na een discussie over en weer heeft Solano uiteindelijk kosteloos nieuwe rolgordijnen geleverd. Nu tevreden over de producten en passen de rolgordijnen goed.

Smit

Super goede service en vriendelijke, vlotte communicatie

Communicatie