Carla

Super goed. Fantastisch service.

Service

T. Turgut

It was almost a smooth experience, easy to order online and reasonably fast delivery. however, they should use some bubblewraps within the tubes they send. because one of tubes, and hence, one of... It was almost a smooth experience, easy to order online and reasonably fast delivery. however, they should use some bubblewraps within the tubes they send. because one of tubes, and hence, one of the aluminum blinds was bent during transportation. also the mounting clips turned out not suitable for my window frames. there should be an option to select the clips. screws are also not provided.

Hans

Ik ben heel tevreden met Solano. Producten zijn mooi en goed geleverd. Alles klopte met opdracht en levering. En snel ook!!

Goede producten en snelle levering.

Onno

Afsparken nakomen

Mooi product en goede service

Patricia Oosterbroek

Uitstekend

Goede kwaliteit snelle levering

QING

Op voorhand een goede en duidelijke bestelling gedaan voor een aantal gordijnen. Bij het leveren bleek de bestelling incompleet te zijn. Na drie keer te bellen wanneer de rest komt, eindelijk de... Op voorhand een goede en duidelijke bestelling gedaan voor een aantal gordijnen. Bij het leveren bleek de bestelling incompleet te zijn. Na drie keer te bellen wanneer de rest komt, eindelijk de bestelling ontvangen..... weer incompleet..... vanwege interne communicatiefout(en). Hoop dat dit een mooie case is om de communicatie te verbeteren

Configuratie samenstelling gordijnen

Reactie Onlinerolgordijnen.nl:

Jammer om te horen dat uw bestelling niet goed is verlopen.
Gisteren hebben wij al even contact gehad, hopelijk is alles nu in orde !
Ik verzoek u vriendelijk contact met ons op te nemen...
Jammer om te horen dat uw bestelling niet goed is verlopen.
Gisteren hebben wij al even contact gehad, hopelijk is alles nu in orde !
Ik verzoek u vriendelijk contact met ons op te nemen wanneer dit niet het geval is.

J. Mast

Plissegordijn prima, helaas de montage minder

product verder netjes afgewerkt.

Reactie Onlinerolgordijnen.nl:

Fijn dat u tevreden bent met het plisségordijn.
Zojuist hebben wij al mailcontact gehad, het klopt dat er kracht gezet moet worden bij het inklikken van de plisségordijnen.
Hopelijk heeft u...
Fijn dat u tevreden bent met het plisségordijn.
Hopelijk heeft u nog jaren plezier van uw plisségordijnen !

Clara ter Heine

Klantvriendelijk en persoonlijk

Denkt mee met klant. Duidelijke website.

vd laak

SUPER!!

goede service, perfect product

J.P. Jansen

Volledig naar onze wens opgemeten en geïnstalleerd. Prima werk.

Website geeft alle mogelijkheden om alles goed te berekenen en prijs te bepalen. Goede ondersteuning door klantenservice.