Fam. Zijl

We zijn heel tevreden over de aanschaf van onze screens.

Fijn dat er snel gereageerd wordt via de mail en dat er een half uur voordat de monteurs komen even gebeld worst, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven.

Immy

We zijn heel erg tevreden met onze nieuwe Verano Duo plisségordijnen (PerfectFit). Bedankt voor het opmeten en een goede advies en service.

Ambacht en professionele advies

Adri Hilhorst

Prima website, prima communicatie, prima product

stevig product

Cees Buis

Helaas zit ik nog steeds te wachten op een oplossing van mijn aangekochte zonnescherm, diversen malen gebeld en gemaild, helaas nog steeds geen oplossing vanuit de fabriek. Erg jammer, dit is al... Helaas zit ik nog steeds te wachten op een oplossing van mijn aangekochte zonnescherm, diversen malen gebeld en gemaild, helaas nog steeds geen oplossing vanuit de fabriek. Erg jammer, dit is al vanaf levering , 28 April en het scherm kan nog steeds niet opgehangen worden, dus geen echte goede start.

Helaas op dit moment nog niet, maar wat niet is kan nog komen?

Heidi Wouters

Zeer positieve ervaringen!

Zeer vlotte bestelprocedure, zeer goede communicatie betreffende het leveringsproces, zeer vriendelijke leverancier en, misschien wel het belangrijkste, zeer goede kwaliteit van de geleverde... Zeer vlotte bestelprocedure, zeer goede communicatie betreffende het leveringsproces, zeer vriendelijke leverancier en, misschien wel het belangrijkste, zeer goede kwaliteit van de geleverde gordijnen!

Dennis van Heugten

Matig

Hans van den Hoven

Twee rolluiken gekocht. Een kleine van net een meter breed en een van ruim 3,5 meter breed.

Online bestellen gaat eenvoudig. Voor een maatproduct een vrij vlotte levering en in ieder geval prima volgens de afgegeven planning. Nette aflevering.

Jammer dat van het grote rolluik de "lak" op diverse plekken kleine beschadigingen heeft. Kleine witte stipjes.

Goede planning en nette aflevering

Hans Breure

Vlotte bestelling, snelle levering

Prima webwinkel, snel bestellen, snel leveren

Michael van Der Leer

Nette service

Niet moeilijk doen over nieuwe bestelling

Edwin

Mooi product (Verano Duo plisségordijn PerfectFit), keurig geleverd.