Onlinerolgordijnen.nl

Onlinerolgordijnen.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Onlinerolgordijnen.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1288
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Onlinerolgordijnen.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 1288 ervaringen.

Fam. Roosburg
Fam. Roosburg

kwaliteit en betrouwbaar

Score voor Onlinerolgordijnen.nl:5/5

Ik heb kunststof lamellen binnen gehad. precies goed op maat stevige kwaliteit! ben zeer tevreden over solano wonen en zeer tevreden met mijn lamellen.

Jeanet spanjaard
Jeanet spanjaard

Heel goede prijs/kwaliteit verhouding.
Goede service als je vragen hebt.

Score voor Onlinerolgordijnen.nl:4.5/5

Service goed! gebeld om dat ik toch nog vragen had over de grote van de houders. heel goed te woord gestaan..
mooi rolgordijn, precies op maat. verduisterd perfect.
. keuze uit veel kleuren..
voor een hele goede prijs!.

Liliane
Liliane

Snel en verzorgd ,

Score voor Onlinerolgordijnen.nl:4/5

Super mooie rolgordijnen, alleen heb ik problemen met de koord. deze vind ik aan de korte kant.

Uitstekend (10/10)

Degelijke kwaliteit, prijs-kwaliteitsverhouding is goed en keurige aflevering.

Score voor Onlinerolgordijnen.nl:5/5

Goede kwaliteit, snelle levering voor maatwerk en zoals gevraagd. komt zelfs met benodigde pluggen en schroeven. had een 3m50 brede en 2,20 hoog gordijn besteld en het is wel redelijk zwaar. ook om naar boven op te rollen moet je iet of wat kracht zetten op de ketting. (is wel logisch met zo'n groot doek).

Bert
Bert

Veel keus, goede prijzen en overzichtelijke site.

Score voor Onlinerolgordijnen.nl:4/5

Correcte afwikkeling, doen wat ze beloven.

Zeer goed (9/10)

goede bereikbaarheid, behulpzame medewerkers.

Score voor Onlinerolgordijnen.nl:4.5/5

De bestelde plissés zien er prachtig uit, keurige afwerking en goede prijs kwaliteitsverhouding.

leo van oort
leo van oort

alles uitgebreid en makkelijk te bestellen,en snelle en correcte afhandeling.

Score voor Onlinerolgordijnen.nl:4.5/5

Alles supersnel,bestellen en leveren.

Roy
Roy

Kleurstalen en de duidelijke website

Score voor Onlinerolgordijnen.nl:5/5

Goede service, mooie producten.

A van Wijk
Onvoldoende (4/10)
A van Wijk

Prijs is OK

Reactie Onlinerolgordijnen.nl:

Vervelend dat de communicatie niet helemaal goed verlopen is en u niet teruggebeld bent. Dit is niet gebruikelijk. Onze klantenservice is goed bereikbaar en wij streven er naar om telefonische en schriftelijke verzoeken snel af te handelen. Inmiddels heb ik vernomen dat uw pakket compleet is geleverd. Excuses voor het ongemak.

Score voor Onlinerolgordijnen.nl:2/5

Helaas wordt er slecht terug gebeld, door solano! communicatie is zeer beperkt! een bestelling van 10 mei, beloofd na 2 weken te leveren, is na 5 weken nog niet compleet geleverd!.

Brongers
Brongers

Vriendelijk personeel aan de telefoon. Wordt netjes te woord gestaan.

Score voor Onlinerolgordijnen.nl:4/5

Het was de eerste keer dat ik een bestelling geplaatst heb. ik had 3 rolgordijnen besteld en werden snel geleverd. alleen zat er een verkeerde rolgordijn bij die niet voor mij bestemd was. na telefonisch contact hebben gehad werd mijn gordijn snel nageleverd en was het probleem opgelost . ik ben zeer tevreden over de afhandeling en zal zeker in de toekomst bij dit bedrijf terugkomen.

Bedrijfsinformatie

Online Rolgordijnen is onderdeel van Solano Wonen. Sinds 2010 bieden wij online een breed assortiment raamdecoratie aan. Op deze website vindt u een compleet aanbod van verduisterende en lichtdoorlatende rolgordijnen, plissés, duo plissés, duo rolgordijnen, vouwgordijnen, houten jaloezieën, aluminium jaloezieën, kunststof lamellen en stoffen lamellen. U kunt zelf de maten online invullen zodat u meteen de prijs krijgt te zien en u snel en veilig uw raamdecoratie op maat kunt bestellen.
Adres
Bitgumerdijk 1