Onlinerolgordijnen.nl

Onlinerolgordijnen.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Onlinerolgordijnen.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2121
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Onlinerolgordijnen.nl met 9/10. Gebaseerd op 2121 ervaringen.

Ronald
Ronald

Had verkeerd huisnummer opgegeven, maar was een telefoontje opgelost

Zeer netjes geleverd.

Onlinerolgordijnen.nl 1 beoordeling

Een duidelijke website die makkkelijk in te vullen is. prijs en resultaten zijn duidelijk. zeker niet te duur. levering en datum levering zijn ook geheel volgens planning. klein onduidelijkheidje over ophangsysteem maar daar werken we nog aan.

Behrens
Behrens

Duidelijk en goede service

Score voor Onlinerolgordijnen.nl:5/5

Duidelijk, overzichtelijk, goede prijzen.

Aarts

Website erg duidelijk, geen verwarring over prijs en levering. ook is lever datum geheel volgens planning. echter de bestelling was op de dag en ik kreeg in de dag. de beugeltjes voor het ophangen van de rail ontbraken. afhandeling loopt nog.

M. Rog
M. Rog

Aflevering aan huis, was te volgen via internet.
Zorgvuldig verpakt.
Bevestigingsmateriaal.

Score voor Onlinerolgordijnen.nl:5/5

Ik ben erg tevreden over de aan mij geleverde solano rolgordijnen..
de levering verliep vlot en de rolgordijnen pastte perfect..
mijn huiskamer en keuken zien er zoveel beter uit met de nieuwe rolgordijnen..

Ine Hendrikse

Ik heb een rolgordijn besteld van hoog 2:50 en breed 1:40 zit er een kettinkje aan van 75 cm. dat is dan een min puntje ook al had ik de bevestigings iets. niet ingevuld, iedereen snapt dat dit te kort is..
voor de rest mooi gordijn netjes afgewerkt prima..
snel geleverd en een prima prijs.

Zeer goed (9/10)

Zie bovenste beschrijving.

Score voor Onlinerolgordijnen.nl:4.5/5

Uitstekend ! had meer stalen gekregen dan opgegeven en de levering liep ook erg goed. daags van te voren een tel. gekregen waneer er geleverd zou worden. top !!.

Natascha
Natascha

Goede uitleg op website qua meten en goede kwaliteit!

Score voor Onlinerolgordijnen.nl:5/5

Super bedrijf. mooie kwaliteit rolgordijn op maat en snelle levering. al twee besteld en de derde ga ik ook zeker weer bij jullie bestellen!.

Onlinerolgordijnen.nl 1 beoordeling

Prima. na slechte ervaringen (doorhangen) met rolgordijnen van een ander bedrijf voor ons relatief grote raam (3x2m) overgestapt op een plissegordijn van solano. bevalt prima. plezierig contact en deskundig, bijvoorbeeld: bij deze grootte geen top down/bottom up nemen omdat dit gaat doorhangen (door solano zelf getest). we zijn nog in de showroom geweest en vonden de heerlijke nuchtere friese mentaliteit een verademing.

Score voor Onlinerolgordijnen.nl:5/5

Goede ervaring. snel geleverd en goed product.

Bedrijfsinformatie

Online Rolgordijnen is onderdeel van Solano Wonen. Sinds 2010 bieden wij online een breed assortiment raamdecoratie aan. Op deze website vindt u een compleet aanbod van verduisterende en lichtdoorlatende rolgordijnen, plissés, duo plissés, duo rolgordijnen, vouwgordijnen, houten jaloezieën, aluminium jaloezieën, kunststof lamellen en stoffen lamellen. U kunt zelf de maten online invullen zodat u meteen de prijs krijgt te zien en u snel en veilig uw raamdecoratie op maat kunt bestellen.
Adres
Bitgumerdijk 1