Peter

Bestelling werd snel afgehandeld, ruim binnen de aangegeven tijd.
Alleen jammer dat Solano Wonen TNT gebruikt voor levering, want TNT is niet in staat om aan te geven in welk dagdeel de...

De Track en Trace link op de website was niet beschikbaar, maar de klantendienst was uitermate behulpzaam en vriendelijk zodat ik tenminste wist dat de levering echt op de aangegeven datum plaats zou vinden. (Track en Trace email werd me direct gestuurd na mijn contact)

De bestelling is conform afspraak op tijd geleverd.
Bevestiging van zij-rails staat voor ons niewt goed beschreven, dus moesten we de installatie stoppen.
na 16/8 komt een deskundige...

nog nvt

Henk Nouwens

Ik kende het bedrijf niet, maar vond dit op Internet. Duidelijke website en goed materiaal.

Heunen

Goed product en tijdige levering.

Goede kwaliteit product.

De geleverde raamhorren kwamen qua afmetingen aanvankelijk niet overeen met onze bestelling en betaling. Na enige druk van onze zijde en de eis dat er binnen een week de juiste horren geleverd...

alsnog de juiste horren geleverd binnen de ons gestelde termijn maar wel later dan als alles in 1x goed was gegaan.
men is telefonisch goed bereikbaar en ook een vlotte afhandeling per mail

Hart

Correcte afhandeling van de aankoop. Goede info over het product .

Wij hebben de hordeur en voorzethor goed aangeleverd gekregen. De installatie van de hordeur was eenvoudig zelf te doen m.b.v. de instructievideo.