Plattel

Ik heb helaas geen goede ervaringen. Ik kreeg een verkeerd aansluitschema, waardoor het systeem nog niet werkt.

Reactie Onlinerolgordijnen.nl:

Bedankt voor uw review. Vervelend dat u een verkeerd aansluitschema heeft ontvangen. Inmiddels heb ik telefonisch contact met u gehad en heeft u laten weten dat alles naar tevredenheid werkt en hangt. Veel plezier met uw aankoop!

Zeer goed

Kwaliteitsvol materiaal en mooie afwerking.
Gaan hier zeker nog bestellen

P Verbeeck

Heel fijne communicatie. Elke mail wordt beantwoord.
Problemen worden professioneel opgelost.

Communicatie

Heb raambekleding laten maken voor mijn hele woning.

Vriendelijk personeel. Deskundig advies. Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Overzichtelijke website, stalen snel opgestuurd en de bestelling snel geleverd.

Piet

Duidelijke website, veelzijdige produkten in alle prijscategorieen.
Snelle levering, goede service als er iets niet helemaal in orde is

Mike

Goede informatie goede afhandeling

Goede informatie goede afhandeling

Positief. Goede kwaliteit van het materiaal. Ik baal alleen dat ik zelf niet goed gekeken heb omdat de andere kant van het verduisterende stof wit is. Ik had deze in de zelfde kleur gewild maar dat...

Snelle levering, en mooi rolgordijn

Reactie Onlinerolgordijnen.nl:

Bedankt voor uw positieve review. Jammer dat u zonder dit vooraf te weten een stof besteld heeft met een witte achterkant. Een aantal verduisterende stoffen heeft inderdaad een witte achterkant. Dit kunt u zien aan het witte flapje bij de foto van de kleur. Helaas is er in de door u gekozen kleur Nachtblauw geen alternatief. Mocht u echter toch liever een andere stof op uw rolgordijn willen, dan verzoek ik u contact met onze klantenservice op te nemen.