Growing Lines

4 Schermen gekocht bij Solano. Laten inmeten en monteren. Er werd aangegeven dat de schermen 2 weken na levering zouden worden gemonteerd. Het duurde uiteindelijk 3 weken na de levering voor we... 4 Schermen gekocht bij Solano. Laten inmeten en monteren. Er werd aangegeven dat de schermen 2 weken na levering zouden worden gemonteerd. Het duurde uiteindelijk 3 weken na de levering voor we uberhaupt iets hoorde (ondanks meermaals bellen), en uiteindelijk stonden de dozen 5 weken bij ons binnen voordat ze werden gemonteerd.

Helaas is er eentje niet goed gemonteerd en na een week alweer defect. Nu moeten we weer opnieuw het traject in en wachten tot we over een onbekend aantal weken een belletje krijgen om weer een paar weken later een afspraak te hebben

Reactie Onlinerolgordijnen.nl:

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u extra lang moest wachten. Helaas is het momenteel erg druk waardoor leveringen en montagetijden niet altijd gehaald kunnen worden. In uw... Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u extra lang moest wachten. Helaas is het momenteel erg druk waardoor leveringen en montagetijden niet altijd gehaald kunnen worden. In uw woonplaats maken wij gebruik van installatiepartners en hierin zijn wij afhankelijk van hun agenda. Dat er pas na 3 weken contact wordt opgenomen mag echter niet gebeuren. Ik zal hiervan een interne klacht aanmaken.

R van V

Duidelijke en makkelijk te gebruiken website om onze rolluik zelf te meten en bestellen. Zeer ruime keuzemogelijkheden om het rolluik naar eigen wens te samenstellen. Het rolluik is geleverd ruim... Duidelijke en makkelijk te gebruiken website om onze rolluik zelf te meten en bestellen. Zeer ruime keuzemogelijkheden om het rolluik naar eigen wens te samenstellen. Het rolluik is geleverd ruim binnen de gestelde levertijd en bezord door een zeer vriendelijke werknemer van Solano zelf met de bedrijfsbus.
Inmiddels heb ik het rolluik opgehangen en alles werk prima en ziet er mooi uit.
Onze volgende rolluik zullen wij hier binnenkort zeker weer gaan bestellen.

Paulus Hoogland

Zeer klant betrokkenheid

Ed

Nette levering van kwaliteit volgens onze wensen.

Ton Plomp

Snelle levering en degelijke screens.

Herwijnen

Duidelijke bestel pagina, goede prijs, en leveren word je op de hoogte gehouden, kan alle handleidingen van installeren vinden heb je nog problemen word je geholpen

Prive

Heel tevreden over de snelle service en juiste levering.

Prijs kwaliteit.

Roel