kenneth

"gratis graveren" is betrekkelijk als de pen iets duurder is dan bij de concurrent maar de pen werd wel snel verzonden en hij is helemaal wat er werd verwacht. Dus ik ben tevreden.

Ten Harkel Metaalbewerking

De website van het bedrijf loopt soms vast en je kunt ze daar over bellen en mailen maar ze zijn niet in staat je te helpen

Johan

Mijn ervaringen zijn erg positief. Een defect geraakte pen werd snel onder garantie vervangen inclusief het graveren

H. Stil

2x hetzelfde product besteld in 1 order, de vgende dag geleverd. 1 product was beschadigd maar na contact met de webshop werd een vervanging ook supersnel geleverd.

Snel, klantvriendelijk, behulpzaam

Wellicht bij graveren al controleren op beschadigingen. Pen is dan toch al uit de doos.

Paul

Onvriendelijke klantenservice, defect product

Jacqueline Van Der Wiel

Teleurstellend

Website ziet er netjes uit maar er zit een buck in waardoor ik een fout heb gemaakt met de te graveren tekst.Na telefonisch contact wordt er gezegd dat ze twijfelen aan mijn eerlijkheid.

Probeer een klant tevreden te houden en vertel iig niet dat u twijfelt aan de eerlijkheid van een klant met een vraag/ klacht

Sjra Schilder

Super pen voor een superprijs en een geweldig snelle levering, Top!

Laura

Alleen maar positief! Bestelling was snel klaar en geleverd. Gravering zag er mooi uit.

Snelle levering! Groot assortiment.

Voorbeeld van hoe de gekozen tekst er op de gekozen pen uit komt te zien zou een mooie toevoeging zijn. Dat je echt ziet hoe het ongeveer er uit gaat zien.