De bestelling kwam vrij snel aan. Helaas werden de kleuren niet (goed) beschreven en gefotografeerd!
Het ene dekbedovertrek is zo dun! De kussenslopen daarvan zijn nog erger! Het andere valt...

Reactie Onlinedekbedovertrekken.nl:

Beste mevrouw Suffeleers,

Wij hebben contact met u opgezocht naar aanleiding van uw opmerking en hebben het naar u tevredenheid goed opgelost. Helaas komt het af en toe voor dat er een verkeerde dekbedovertrek tussen zit. Wij zullen dit altijd met de klant naar tevredenheid oplossen.

A. van der Meijde

Ik ben zeer tevreden over deze webshop! Krijg alles mooi op tijd geleverd en de kwaliteit van de producten is hoog i.r.t. de prijs.

Mel

Ik ben erg tevreden.
Snelle service en goede kwaliteit dekbedden.
Ik zag hier in de toekomst zeker nogmaals bestellen.

Sarah Nijsten

Snelle levering! Mooie kwaliteit en makkelijke bestelpagina. Kortom: Top!

Erg vriendelijk en helpen direct met een probleem

mevr j j medema

Door een fout van de bezorgdienst DHL is mijn pakje niet bezorgd , maar door tussen komst van Edwin de Jong en zijn team werd mij tot mijn grote verrassing niet alleen mijn pakje bezorgd maar ik...

Ilse fijlstra

Ik heb nog nooit een bedrijf meegemaakt die zo'n goede service heeft!!!
Was erg verrast.
Belde over een dekbed die qua kleur tegen viel.
Ik kreeg meteen een nieuwe.
En mocht...

Dekbedovertrek is van goede kwaliteit. Kleuren komen overeen met de kleuren op de foto.

Jos

Levering ed prima; kwaliteit beddengoed ondermaats: veel te doen waardoor vocht/zweet naar dekbed en matras overloopt

Reactie Onlinedekbedovertrekken.nl:

Beste Jos,

Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw dekbedovertrek. Helaas heeft u voor uw beoordeling geen contact met ons opgenomen zodat we het direct hadden kunnen oplossen. Inmiddels hebben wij contact met u gehad en hebben het naar uw tevredenheid opgelost.

Onlinedekbedovertrekken.nl