M. Laumen

Goede ervaring

Meijer

Prima , ten eerste zeer scherpe prijzen maar wat naar mijn mening nog belangrijkers is is de communicatie.
Deze is zeer goed. Snel en in heldere bewoording.

Prima, snelle levering en zoals aangegeven op de website.

Sabrina

Hele mooie dekbedovertrekken en snelle bezorging

Bestel gemak is plus maar levering van product was onder de maat kwa verzorging. Gekreukt en rare zwarte stof bij witte hoezen.

Henriette Van de Put

Snelle levering. Maar helaas viel de kwaliteit erg tegen. Dekbedovertrek is erg dun van stof.en slecht genaait. Helaas Mvg .

Reactie Onlinedekbedovertrekken.nl:

Beste mevrouw v/d Put, Bedankt voor uw positieve beoordeling maar vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent over de kwaliteit van het dekbedovertrek. Het klopt inderdaad dat de stof... Beste mevrouw v/d Put, Bedankt voor uw positieve beoordeling maar vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent over de kwaliteit van het dekbedovertrek. Het klopt inderdaad dat de stof die u gekozen heeft dun is maar het overtrek mag natuurlijk niet slecht genaaid zijn. Wij hebben inmiddels met u hierover contact gehad en het naar tevredenheid met u opgelost. Onlinedekbedovertrekken.nl

José

Alles is goed verlopen. Bestelling is snel geleverd en ik ben blij met mijn aankoop.

Annemieke

Kwaliteit prima ,wat je besteld krijg je ook !
mooi en overzicht van de dekovertrekken en ook van wat het stof van gemaakt is ,met ook nog een was voorschrift er bij!
levering heb ik op...
Kwaliteit prima ,wat je besteld krijg je ook !
levering heb ik op een zaterdag gedaan en kreeg dat woensdags .
dacht dat het maandag zal komen, maar dat kwam denk ik dat het wekend er tussen zat .
niet goed begrepen denk ik ,verder tevreden !

Goede service, leuke aanbiedingen

Saskia van Brussel