Alles is netjes en petfekt .je bedteld wat en je krijg vriendelijke mails over hoe het ervoor staat met je bestelling

Prima! Snel in huis.

Snen, correct, makkelijke betaling en super mooi dekbed!

Online dekbedovertrekken heeft een mooie overzichtelijke website die uitblinkt in gebruiksgemak. De foto's en beschrijvingen zijn goed en uitgebreid. De levering is supersnel. Redenen genoeg om de... Online dekbedovertrekken heeft een mooie overzichtelijke website die uitblinkt in gebruiksgemak. De foto's en beschrijvingen zijn goed en uitgebreid. De levering is supersnel. Redenen genoeg om de volgende keer weer te bestellen!

Meerdere malen een bestelling gedaan voor dekbedden, dekbedhoezen en hoeslakens.

joke hoekstra

De ervaringen met dit bedrijf zijn erg goed

r.boere

Uitstekend

Reactie Onlinedekbedovertrekken.nl:

Beste heer Boere, Bedankt dat u ons zo positief heeft beoordeeld. Helaas is er iets misgegaan bij de aanbeveling. U geeft aan dat u per ongeluk nee heeft aangevinkt terwijl u eigenlijk ja wou... Beste heer Boere, Bedankt dat u ons zo positief heeft beoordeeld. Helaas is er iets misgegaan bij de aanbeveling. U geeft aan dat u per ongeluk nee heeft aangevinkt terwijl u eigenlijk ja wou aanvinken.

Schipper

Goede service, perfecte prijs kwaliteit, kortom een aanrader

Pia

Voor de eerste keer iets besteld en Ben zeer te vreden er mee

Astrid Schrama

Snelle levering, en mooie kwaliteit. We gaan zeker vaker bestellen!