Sarah Nijsten

Snelle levering! Mooie kwaliteit en makkelijke bestelpagina. Kortom: Top!

Erg vriendelijk en helpen direct met een probleem

mevr j j medema

Door een fout van de bezorgdienst DHL is mijn pakje niet bezorgd , maar door tussen komst van Edwin de Jong en zijn team werd mij tot mijn grote verrassing niet alleen mijn pakje bezorgd maar ik... Door een fout van de bezorgdienst DHL is mijn pakje niet bezorgd , maar door tussen komst van Edwin de Jong en zijn team werd mij tot mijn grote verrassing niet alleen mijn pakje bezorgd maar ik mocht ook nog een heel NIEUW DEKBED OVERTREK !! uitzoeken !!!
wat een service !!! een 10 met een griffel !!

Ilse fijlstra

Ik heb nog nooit een bedrijf meegemaakt die zo'n goede service heeft!!!
Was erg verrast.
Belde over een dekbed die qua kleur tegen viel.
Ik kreeg meteen een nieuwe.
En mocht...
Ik heb nog nooit een bedrijf meegemaakt die zo'n goede service heeft!!!
Was erg verrast.
Belde over een dekbed die qua kleur tegen viel.
Ik kreeg meteen een nieuwe.
En mocht de oude houde.
Dat noem ik service!!
Ga zeker reclame voor jullie maken.

Dekbedovertrek is van goede kwaliteit. Kleuren komen overeen met de kleuren op de foto.

Jos

Levering ed prima; kwaliteit beddengoed ondermaats: veel te doen waardoor vocht/zweet naar dekbed en matras overloopt

Reactie Onlinedekbedovertrekken.nl:

Beste Jos,
Beste Jos,
Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw dekbedovertrek. Helaas heeft u voor uw beoordeling geen contact met ons opgenomen zodat we het direct hadden kunnen oplossen. Inmiddels hebben wij contact met u gehad en hebben het naar uw tevredenheid opgelost.
Onlinedekbedovertrekken.nl

Eerste bestelling verder geen ervaring

Super netjes en snel geholpen de verkopers denken met je mee en bellen netjes om te vragen of alles klopt als je iets verkeerd hebt ingevuld echt super

Snelle levering, dekbedovertrek nu in gebruik, mooie kwaliteit, super zacht!!
Ga zeker vaker bestellen

Peters

Prima service! Zeer snelle afhandeling en bezorging!