Kolkman

Mooie bestekset ontvangen , jammer dat hij niet meteen compleet geleverd kon worden.
Ben hier wel netjes over geinformeerd. Kan geen goed eindoordeel geven omdat we nog op nalevering wachten. Daarom eindoordeel matig.

Keurig te woord gestaan.

Zonde om complete sets niet in een keer te kunnen leveren. Begrijp niet goed waarom er onderdelen uit missen.

H Blankestijn

Heb door het corona virus online moeten bestellen en ben daar zeer tevreden over.

bestelling keurig uitgevoerd.

de geadresseerde ook een mailtje sturen en niet alleen de afzender, voor de bezorg tijd.
in dit geval was de geadresseerde niet de afzender die wel een mailtje kreeg hoe laat het bezorgd zou worden.
verder is alles prima ik kom regelmatig in de winkel in Sliedrecht

Heleen

Prettig

Snel verzonden

n.v.t.

nvt

Snelle levering en ruim assortiment

losse onderdelen te bestellen

uitbreiding leveranciers

Het bestek ziet er prachtig uit.

Ik vind het jammer dat we voor onze bestelling meerdere keren hebben geprobeerd de klantenservice te bellen en dat er niet werd opgenomen. Daarna hebben we onze vraag maar in de beschrijving bij de... Ik vind het jammer dat we voor onze bestelling meerdere keren hebben geprobeerd de klantenservice te bellen en dat er niet werd opgenomen. Daarna hebben we onze vraag maar in de beschrijving bij de bestelling gezet en ook hier kwam geen reactie op. Dus ik zou de service op dit gebeid verbeteren.

Angelic van Hulten

Super fijn...top!

Snelle levering, goede communicatie.

Geen.

Hensbergen serviezen

Vriendelijke benadering Men doet moeite alles correct te laten verlopen .

Geen Ga zo door

Arianne

Positieve ervaring.

Snelle levering, netjes verpakt en in de fysieke winkel ook erg goed geholpen. Niet opdringerig maar heel rustig en eerlijk.

Eerlijke prijzen zeggen en niet doen alsof het eigenlijk meer dat het dubbele zou kosten. Voor zoveel worden ze namelijk nergens verkocht.

Muijres

Prima!

Snelle levering. Prima verpakt.

Ga zo door!

Prima snelle levering. Bij misverstand snelle reactie.

Geduld bij misverstand en supersnelle reactie.