7.6/10
8.5/10
7.8/10
8.1/10

CvdZ

Bestelling bestond uit: 50 m2 Perspective Wide 2V ULW1547 Lichte eik met zaagsnede. Plinten:
klassiek wit gegrond 70mm. Plakplinten(Bijpassende kleur). Kit(in kleur van laminaat). Vanwege de vakantie periode kon ondanks de grote inspanningen van de Online vloeren winkel niet op de gevraagde dag geleverd worden, maar een dag later. Mijn ervaring is dat ze heel erg hun best hebben gedaan om op de gevraagde dag te kunnen leveren. Het was voor mij geen probleem. De laminaat kreeg genoeg tijd om te acclimatiseren. Het bestelde materiaal werd in de ochtend geleverd en was nergens beschadigd. Alles was keurig verpakt. Ik ben daarom erg tevreden over de Online vloeren winkel.nl

Goede inzet om toch op tijd te kunnen leveren. Alles werd zonder beschadiging geleverd. Goede, uitgebreide en duidelijke website.

Kon geen juiste ondervloer vinden die dun genoeg was, maar die toch 4mm hoogteverschil kan opvangen. Deze heb ik elders gekocht.

Maud

Gewelddige adviezen van telefonische medewerker. In verband met vakantie was de gekozen vloer niet snel genoeg leverbaar. Maar de medewerker heeft ons geholpen met een prachtig alternatief

Het is handig als je ook in de vakantie alle vloeren snel kunt leveren.

Kaandorp

Uitstekende prijs / kwaliteit verhouding. De geleverde Quickstepvloer is erg mooi en zeer goed zelf te leggen en daarmee bepaar je veel geld op een zeer mooie vloer.

ledemo

Erg positieve ervaring

prima service

C. Dessens

Goede service

Klantgericht

Aftersales was er totaal niet