7.6/10

Uitstekend.
Vakbekwame medewerkers

Snelle reactie.

J de Bruin

Als goed geen enkele wanklacht, goed geinformeerd door een telefoon van hun zijde aangaande levering

van tevoren goed ingelicht, chauffeur belde van te voren alles netjes verpakt geen enkele wanklank

volhouden zo

Pieter

Bij de levering van mijn Pergo laminaatvloer heb ik Online-vloeren--winkel ervaren als een prima bedrijf met een klantgerichte instelling en een aantrekkelijke prijs.

d.drenth

Uitstekend

uitstekend

Ruud van Selm

Vriendelijkheid. Snel reply mail

Wilko Tool

Prima. Netjes te woord gestaan. Snelle levering.

Service gericht. Erg netjes.

Afleverkosten zijn echt veel te hoog. Hiermee word de voordelige anschafprijs teniet gedaan.

Andrea

Zeer tevreden! Vloer is op voorkeursdag bezorgd, prijs/kwaliteit was goed. Toen de bezorger kwam bleek dit een man op leeftijd en dreigde er een probleem te ontstaan met het naar boven (1e... Zeer tevreden! Vloer is op voorkeursdag bezorgd, prijs/kwaliteit was goed. Toen de bezorger kwam bleek dit een man op leeftijd en dreigde er een probleem te ontstaan met het naar boven (1e verdieping) dragen van de vloerdelen. Hij gaf aan wel de tijd te hebben, dus ben ik zelf (vrouw alleen) begonnen met het naar boven brengen van de vloerdelen. Ondanks zijn leeftijd heeft de bezorger mij toch geholpen, een fantastische service!!

Bezorging, uitleg bij vloerkeuze.

Het was fijn geweest als de klantenservice had vermeld dat de vloer zelf omhoog moest worden gedragen, dan had ik gezorgd voor extra mensen.

Martin

Zeer prettig bedrijf, zeker voor herhaling vatbaar.

een prettige persoonlijke benadering. Keurig nette afhandeling van een beschadigde levering

RICHARD BOXEM

EBN 1 EN AL LOF OVER DIT BEDRIJF. IN 1 WOORD SUPER. IK BELDE OP EEN DINSDAGMIDDAG MET DE VRAAG OF DE PVC-VLOER DIE IK ZOCHT OP VOORRAAD WAS. DIT WAS AANWEZIG OF SNEL TE REGELEN. IK HEB METEEN... EBN 1 EN AL LOF OVER DIT BEDRIJF. IN 1 WOORD SUPER. IK BELDE OP EEN DINSDAGMIDDAG MET DE VRAAG OF DE PVC-VLOER DIE IK ZOCHT OP VOORRAAD WAS. DIT WAS AANWEZIG OF SNEL TE REGELEN. IK HEB METEEN BETAALD, DIE DINSDAGAVOND EN DE WOENSDAG KREEG IK EEN TELEFOONTJE, DAT DE VLOER GEREGELD WAS EN DAT HIJ DE VRIJDAGMIDDAG BIJ MIJ AFGELEVERD WERD. OOK NOG OP MIJN WERKADRES, DUS HEEL FLEXIBEL. ALLES IN OVERLEG. GOED GEREGELD. ZAL HET IEDEREEN ZO AANRADEN. ECHT NOGMAALS SUPER BEDANKT. PS HIJ LIGT ER REEDS IN EN LIJKT SUPER.

VRIENDELIJK, GOEDE EN SNELLE AFHANDELING.
SNELLE LEVERING EN ALLES NAGEKOMEN.
(LEES MIJN ERVARING)

IK HEB NIKS AAN TE MERKEN OF TE VERBETEREN

Nathan van Doorn

SUPER!!!

Klantvriendelijkheid, servicegericht!!!

Geen verbeterpunten, gewoon helemaal top!!!