7.6/10

C Boertje

nvt

nvt

Wilko Tool

Is mijn 4de bestelling bij dit bedrijf. Dat betekent dat ik erg tevreden ben. Komen altijd na wat is afgesproken.

Klantvriendelijk en je kunt erop rekenen dat alles volgens afspraak verloopt

Kleur op computer wil nog wel lichter zijn dan in het echt.
Is wel belangrijk om te vermelden want dat is moeilijk op te lossen

Erg aardig en attent personeel. Ondanks de opgebroken straat voor ons huis wilden ze de vloer tot in de woonkamer afleveren, super!

Goed, netjes geholpen en goede ondersteuning bij een internetbestelling. Komen afspraken na

Wilko Tool

Prima. Contact is erg goed. Nette behandeling van order.

Goede service en levering volgens afspraak. En dat ook nogeens voor een zeer scherpe prijs. Ik ben heel tevreden.

Rosmalen

Super mooie vloer geleverd. En prijs kwaliteit was super

R Dekker

Zeer goed en goede service

Zeer goed en goede service

wim stals

Ik kreeg van deze firma uitstekende online hulp bij het opstellen van de bestelling. De dag na mijn bestelling werd al aangeleverd aan huis ondanks ik een Belgische klant en dus niet bij de deur... Ik kreeg van deze firma uitstekende online hulp bij het opstellen van de bestelling. De dag na mijn bestelling werd al aangeleverd aan huis ondanks ik een Belgische klant en dus niet bij de deur woon. Zeer goede service, de firma is telefonisch steeds bereikbaar.

zeer goede telefonische bereikbaarheid en zeer snelle aanlevering.

Betaling is volgens mijn gegevens vanuit België niet mogelijk met Ideal. Gelukkig wordt dit dankzij de uitstekende telefonische service van deze firma snel opgelost

Den Hartog

Ik heb een bestelling gedaan voor laminaatvloerdelen. Een dag later wordt ik gebeld dat deze vloer niet leverbaar is. Zit niet in het assortiment. Je vraagt je dan af waarom dit dan wel op de... Ik heb een bestelling gedaan voor laminaatvloerdelen. Een dag later wordt ik gebeld dat deze vloer niet leverbaar is. Zit niet in het assortiment. Je vraagt je dan af waarom dit dan wel op de bestellijst staat, maar oké.
Mevrouw meld dat ik mijn reeds betaalde bedrag teruggestort krijg, vandaag nog of de volgende dag. Na vier keer opbellen met de zaak kreeg ik eindelijk mijn bedrag na meer dan een week retour. Hierna werd wel keurig gebeld of de betaling teruggestort was, dat is dan weer wel een goede service!

vriendelijk en klantgericht

wat niet leverbaar is, moet niet bestelbaar zijn!