7.6/10
8.5/10
7.8/10
8.1/10

Super; klantvriendelijk, meedenkend

Het overleg over de mogeljkheden om de bestelling zo snel mogelijk te leveren dus klantvriendelijk!

commercieel beter uitnutten van de opties die er zijn via de winkel.

Daan Mooren

Top bedrijf, fijne mensen en vlotte levering

Snelle levering en vriendelijke mensen aan de telefoon en tijdens bezorgen.

misschien de leg manieren van het laminaat erbij vertellen zodat mensen weten wanneer er meer waste ontstaat, heb nu namelijk nog 1 los pakket erbij moeten bestellen en dat is dan uiteraard duurden dan wanneer ik hem er direct bij had kunnen doen omdat ik met verstek heb gelegd en dus iets teveel waste had en dat niet had berekend.

Website info slecht, uiteindelijke afhandeling goed

slecht dat er onjuist info op uw website staat, ik heb mijn order telefonische geferifieerd zou leverbaar zijn, bleek toch niet zo te zijn

Danielle

Wat een fijne manier om de ideale vloer te kopen. Erg goede service en ook een heel overzichtelijk en vriendelijke site.

Wat mij vooral opviel was de goede service en de duidelijke website. Als het moest kon je ook nog bijpassende plinten bestellen en ondervloer zonder dat je daarvoor weer de hele site af moest zoeken. Erg prettig. Ik heb de site al aan meerder mensen aanbevolen.

Prima levering, volgens afspraak

Uitstekend.

TomTom kon het adres (nummer 4) niet vinden.

Een relatief goede indruk. Helaas was de bestelde vloer niet op voorraad

Ze denken mee over alternatieven

Actualiteit van de voorraad

Beug

Ervaring is prima, afspraken worden nagekomen, kwaliteit en prijs is goed

Martin Gorissen

Positief

De bestelling werd op een zeer nette manier afgehandeld conform afspraak.

Goede logische opbouw van de side als je wilt bestellen: eerst laminaat, vervolgens de plinten etc. Alles in een overzichtelijke pagina.

graag meer duidelijkheid op voorhand over welke dagen van de week in de regio wordt bezorgd: side wekt de indruk dat dat op alle dagen gebeurt, in de praktijk waren er slechts twee dagen waarop het kon gebeuren