7.6/10
7.8/10
8.1/10

Duidelijke site

Duidelijkheid bestelproces

Goede ervaring iver het algemeen

Duudelijke website

Op internet kun je leverdatum opgeven. Als klant weet je niet wat een realistische leverdatum is . Je krijgt hier laat een reactie op. Tip: geef aan wat een realistische leverdatum is.
Op mailing over offerte wordt niet snel gereageerd (week)

K.J.Schermer

Negatief: 5 weken voor gewenste levering besteld (was ruim op tijd, volgens het bedrijf), levering 6 dagen voor afgesproken datum 2 en een halve week uitgesteld: rampzalig iv, met verhuizing!

op tijd leveren

Site is niet duidelijk , je kan je eigen leveringsdatum naar wens invoeren maar krijgt dan to horen dat het 1.5 maand langer kan duren.
communicatie met klantendienst is wel in orde,...

comunicatie met klantendienst

pas jullie site aan , indien niet in voorraad zet dit ook op de site , zo weten we ook dat die niet snel leverbaar is .

pas ook jullie betalingskosten aan bij betaling ... ik moest 90 euro opleggen terwijl ik al 30 euro bezorgkosten had betaald ... laat dit ermee bijrekenen

Groot assortiment , grote voorraad

Info op de dit bleek niet 100% te kloppen, zeker bij een zoektocht naar artikelen die moeilijk leverbaar zijn, is dat vervelend

Redelijk

Eenvoud van het prijs opvragen website

Bestelen pvc en toebehoren op de website werkte niet goed zat een fout in het programma

Judith

Goede service,klantvriendelijk.telefonisch contact verliep heel netjes en makkelijk,alles netjes afgeleverd,kan het iedereen aanbevelen.

N.V.T.

N.V.T.

Snelle levering !

hele snelle levering

Betere communicatie over tijd / dag van levering.En materiaal wat retour zou gaan is nog steeds niet opgehaald

Prima service!

Snelle en correcte afhandeling. Het leggen was uitstekend.

Nee.

ton den hartog

Prima kwaliteit, alleen afleveren klopte van geen kant.

Betere communicatie over afleveren. Eerst stond er de volgende dag, klopte niet.
Na telefoontje zou het 2 dagen later geleverd worden , maar de volgende dag stonden ze al op de stoep.
Zelfde avond werd ik gebeld dat het de volgende dag geleverd zou worden, maar ik had het al .