6.5/10
7.4/10
informatie op de website
7.4/10

Henk

Helemaal niets,! want ze bellen toch niet!

Beste Henk,

Bedankt voor je beoordeling. Wij gaan dit direct oppakken met de bestrijder! Klopt het dat je contact hebt gehad met Jeroen van Firma Roggeveen?

Shirley

De website was veel belovend, maar het tegendeel was waar.

Beste Shirley,

Bedankt voor je feedback en ontzetten vervelend om te lezen dat de bestrijder niet is langsgekomen. Ik heb dit bericht al doorgezet naar het bedrijf en ben in afwachting van hun reactie. Excuses voor het ongemak. Ik ben blij dat het probleem inmiddels is opgelost!

Anja van Gent

Hij erg snel om het wespen nest in te spuiten. Vriendelijke man, scherpe prijs vergeleken met andere.

Jolande Dukker

Zeer goede ervaring. Binnen 2 uur na telefoontje, stond de bestrijder op mijn stoep! Afdoende geweest, wespen zijn weg gebleven!

Nannila

De website werkt niet, je geeft een voorkeurstijd aan, die wordt niet bevestigd door de bestrijder, belt met de site en maakt mondeling een afspraak, komt weer niemand, belt nog een keer en spreekt...

Goedemiddag,

Bedankt voor je review. Wanneer je als klant een afspraak maakt wordt deze doorgezet naar de bestrijder en hij neemt telefonisch contact op om de afspraak te bevestiging. Als dit niet gebeurd is vind ik dat heel vervelend.

Ik ben heel benieuwd met wie van ons je contact hebt gehad. Wij maken hier op kantoor in Utrecht namelijk geen afspraken. Dit gebeurt direct bij de bestrijder via de mail of door te bellen. Zou je mij van wat extra informatie kunnen voorzien? Ik zou graag uitzoeken wat er mis is gegaan.

Fijn dat je uiteindelijk wel goed geholpen bent!

N.E.Molenaar

Duidelijke site met handige afapraakmodule. Dinsdag een afspraak gepland voor vrijdag. Keurige bevestigingsmail ontvangen maar expert Jeroen is niet gekomen op de afgesproken dag. Heb gebeld om een...

Goedemiddag,

Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend. We gaan contact opnemen met de bestrijder en uitzoeken wat er mis is gegaan. Excuses voor het ongemak.

Mooie duidelijke website.

Goedemiddag,

Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend. Het is inderdaad heel druk, maar een week met wespen in huis is niet fijn. Is het probleem inmiddels wel verholpen of wil je graag een nieuwe afspraak maken?

Liza Hofkamp-Oost

De ervaring was goed en snelle rectie op mijn aanvraag.
Ze kwamen op de dag en tijdstip die wij vroegen.
Het is allemaal vakkundig gebeurt en netjes uitgelegd wat we wel en niet moesten...

Zeer slecht

Goedemiddag,

Bedankt voor je review. Heb je wel contact gehad met onze bestrijder bij jou in de regio? In het contactformulier staat aangegeven dat het pas een afspraak wordt zodra deze telefonisch is bevestigd. Ik hoor graag in welke regio je een afspraak wilde maken, zodat ik contact kan opnemen met de bestrijder. Excuses voor het ongemak.

Is het probleem inmiddels wel verholpen of wil je graag een afspraak maken?

Eva van Ongedierte.website

Een duidelijke, mooie opgezette site. Handig zo´n afsprakenmodule, jammer dat deze niet wordt bekeken door de ongediertebestrijder.

Goedemiddag,

Is het probleem inmiddels wel verholpen of wil je graag een afspraak maken?