Klantenservice
Gebruiksgemak van de app
8.1/10
Prijs/Kwaliteit
7.8/10

Groot en divers aanbod, maar ik heb liever een abonnement bij mijn eigen yogaschool. Zeker bij yoga moet het klikken, met de locatie en de docent, dus springen van de ene school/docent naar de ander... Groot en divers aanbod, maar ik heb liever een abonnement bij mijn eigen yogaschool. Zeker bij yoga moet het klikken, met de locatie en de docent, dus springen van de ene school/docent naar de ander werkt voor mij niet. Ik vind het onprettig om lessen te moeten reserveren, en ben veel tijd bezig met kijken welk aanbod er is en naar de reviews kijken. Voor mij niet echt ontspannend. Leuk als je nieuw bent in een stad om verschillende plekken te ontdekken, maar verder niet.

Goede eerste ervaring kwa training.
Website soms lastig zoeken door het grote hoeveelheid aanbod.

Ik ben erg blij met het aanbod en de manier waarop de app is opgebouwd. Soms loopt de app vast. Ik zou ook wel een mapje willen kunnen maken waarin ik de lessen kan stoppen waar ik misschien heen... Ik ben erg blij met het aanbod en de manier waarop de app is opgebouwd. Soms loopt de app vast. Ik zou ook wel een mapje willen kunnen maken waarin ik de lessen kan stoppen waar ik misschien heen wil. Soms kan ik mezelf namelijk verliezen in de keuzes. Wellicht zou de app hiermee kunnen helpen

Heel fijn dat er zoveel keuze is en kort van te voren kan plannen! Helaas is er wel al 3x kort van te voren geannuleerd...

Goed, maar niet altijd up to date met informatie over de lessen (uitval etc.)

Convenient option, i enjoy the lack of commitment to a specific gym

Super wel iets aan de dure kant 50 euro per maand was beter geweest

Good app and nice options but app needs to be improved-I cannot see how many classes I have left- not user friendly

Super! Maar ik mis heel erg sporten als padel of squash.

Super fijn dat je zoveel mag trainen en zoveel keus hebt. Veel keus voor yogafans! Aangesloten scholen bieden hoge kwaliteit.