Klantenservice
Gebruiksgemak van de app
8.1/10
Prijs/Kwaliteit
7.8/10

Fijn concept, veel aanbod en goede app.

Great! I feel really motivated to sport and the app is great

Werkt heel fijn als je onregelmatige werktijden hebt waardoor je altijd wel een moment in vinden om te sporten!

Welmoed

Op dit moment ben ik erg tevreden over OneFit, de mogelijkheden zijn eindeloos en hierdoor sport ik veel vaker dan met een normaal sport-abonnement. Een punt van kritiek is het feit dat het aan de... Op dit moment ben ik erg tevreden over OneFit, de mogelijkheden zijn eindeloos en hierdoor sport ik veel vaker dan met een normaal sport-abonnement. Een punt van kritiek is het feit dat het aan de dure kant is en de lessen soms overvol zijn. Daarnaast nog een tip, de website en de app scrollen helemaal terug als je op een les hebt geklikt en terug wil gaan. Dit is niet heel praktisch als je net alles had doorzocht.

Michele

Excellent experience

Op dit moment blijf ik nog hangen in mijn patronen van de zelfde plekken bezoeken

Ik heb net de app en ik ben ook lid van trainmore. Omdat ik de app makkelijk vond met inchecken heb ik mijn les bij trainmore geboekt.
Trainmore hebt net mijn oude club overgenomen en we...
Trainmore hebt net mijn oude club overgenomen en we hoefde niet in te checken alleen bij de balie. ik kon vanwege medisch redenen niet gegaan. Toen krijg ik een blokkering van onefit omdat ik de les niet canceld. moeste ik 10 euro betalen Ik vond dit nogal krom.

Super veel keuze en app werkt perfect, ga zo door!