Klantenservice

Leroy

Het concept is super!

Makkelijk en motiverend

Easy, smooth.

Simpel, flexibel, helder concept, fijne lessen

Rahul Budhia

I like that I can try so many places with one subscription. It is great to figure out what you like

Filip

Superfijne app, werkt heel makkelijk, en het sociale deel werkt supermotiverend.

I really like it. However, I'd expect that for the price I pay I could use OneFit in another cities close by. I am registered in Utrecht and I go very often to Amsterdam so I'd expect to be allowed... I really like it. However, I'd expect that for the price I pay I could use OneFit in another cities close by. I am registered in Utrecht and I go very often to Amsterdam so I'd expect to be allowed to use in Amsterdam as well. Of course this could be limited for, for instance, 2 times per month but it would be good to have the option. (Also, there should be an option to have this survey in English as a lot of your users do not speak Dutch)

Anne

Ik vind het een enorme beperking dat je per se internet op je mobiel moet hebben. Zelf heb ik dit niet, waardoor ik genoodzaakt ben om altijd op het wifi van de betreffende school in te checken.... Ik vind het een enorme beperking dat je per se internet op je mobiel moet hebben. Zelf heb ik dit niet, waardoor ik genoodzaakt ben om altijd op het wifi van de betreffende school in te checken. Helaas duurt het achterhalen van de wifi vaak lang, soms omdat je in de rij moet staan om het netwerk te vragen, soms is het netwerk traag. De kans dat je hierdoor dus te laat bent en een boete krijgt is voor mij een reden om te stoppen met onefit. Gelukkig heb ik het altijd kunnen uitleggen aan het personeel van onefit. Maar ik vind het absurd dat ik een hogere internetbundel zou moeten aanschaffen enkel voor onefit.

Werkt soepel, veel keuze en je verkent nieuwe plekken om te sporten.