OneFit.nl

OneFit.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop OneFit.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company951
8.3/10
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen OneFit.nl met 8.3/10. Gebaseerd op 951 ervaringen.
Prijs/Kwaliteit
Informatie
Gebruiksgemak van de app
Klantenservice
Gebruiksgemak

Goed (8/10)
Score voor OneFit.nl:4/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

Very good! great amount of lessons and gym. i would like to visit one place more than 4 times a month though!.

Dewi

Fijn dat er zo veel keuze is, veel verschillende en vernieuwende dingen. de app is handig in gebruik. wel een paar keer gehad dat ik ergens op tijd stond en dat de les niet bleek door te gaan, of dat de incheck locatie een stuk verder lag dan de werkelijke locatie.

Score voor OneFit.nl:3.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede app en service, maar ik zou langer blijven als het net iets goedkoper zou zijn.

Phoenix
Uitstekend (10/10)
Phoenix
Score voor OneFit.nl:5/5

Heel fijn!.

OneFit.nl 1 beoordeling

Het is super fijn dat je voor de prijs die je normaal al bij 1 sport instelling kwijt zou zijn nu onbeperkt verschillende sporten kunt doen. ik merk dat ik meer sport en vind het leuk om verschillende lessen te doen. daarnaast is er op dit moment al een zeer groot netwerk in rotterdam dus super veel keus (hopelijk blijft dit zo of wordt het nog meer).

S
Onvoldoende (4/10)
S
Score voor OneFit.nl:2/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed maar duur en geen cursussen in engels.

Gianni Pollarini
Matig (5/10)
Gianni Pollarini
Score voor OneFit.nl:2.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen?Nee

Ik heb er nog geen gebruik van gemaakt.

OneFit.nl 1 beoordeling

Leuk om op verschillende plaatsen te kunnen sporten, echter slecht bereikbare klantenservice , app werkt regelmatig helemaal niet waardoor je niet kan inchecken en bij te laat afzeggen door ziekte betaal je meteen 10 euro. dat lijkt zelfs het verdienmodel te zijn.... prijs is hetzelfde als voor een normaal sportschool abonnement..
opzeggen kan uitsluitend telefonisch, 10-15 minuten wachttijd bij de klantenservice is regel.

Goed (8/10)
Score voor OneFit.nl:4/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima, flexibel met veel aanbod. wel zijn veel populaire lessen snel vol en niet meer beschikbaar via onefit.

OneFit.nl 1 beoordeling

Prima tot nu toe! wel aardig wat lessen die structureel vol zitten, maar dat ligt niet zo zeer aan jullie als aan de locatie (aantal onefit-plekken die ze aanbieden, denk ik).

Bedrijfsinformatie

Het nieuwe alles-in-een sportabonnement.

Voor € 59,- sporten bij de beste gyms en studio's in jouw stad. Maandelijks opzegbaar.

Combineer fitness, yoga, bootcamp, zwemmen, crossfit, boksen, pilates en meer. Boek en regel alles online of via de app.

Nu in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht.

OneFit, always a great workout!
Adres
Overschiestraat 182