Klantenservice
Gebruiksgemak van de app
Prijs/Kwaliteit
7.6/10

Pui Chi

Ik had mij aangemeld vanwege healthy fest. Dus ik heb alleen de lessen gevolgd die door healthy fest waren aangeboden.

App is handig, maar heb dus alleen ervaring met de online lessen van...

App is handig, maar heb dus alleen ervaring met de online lessen van healthy fest. En ik merk dat online lessen niet zo mijn ding is. Verder heb ik mij niet zo verdiept in de app.

goudsmit

Zeer beperkt aanbod, voor goede introductieprijs

M. Thorenaar

Niet fijn. App werkt niet met inloggen. Heb daardoor nog nooit via jullie gesport. Moet inloggen via de site. Ik heb een IPhone.

Kyra

Op dit moment zeer weinig lessen in de buurt beschikbaar terwijl er wel veel meer in de deelnemers op de lijst staan met sportscholen die ook buiten lessen geven maar die staan niet op de lijst voor... Op dit moment zeer weinig lessen in de buurt beschikbaar terwijl er wel veel meer in de deelnemers op de lijst staan met sportscholen die ook buiten lessen geven maar die staan niet op de lijst voor onefit. Voor mij zij nu alle lessen een half uur reistijd en op veel locaties is parkeren heel lastig/ duur. Ik ga daarom weer opzeggen want dit werkt niet voor mij. Wellicht als de sportscholen weer in de buurt (capelle) iets aan gaan bieden

Marieke van Maarseveen

Jammer dat tussentijds overschakelen van abonnement niet gaat.

Nienke

Het concept is goed maar de heb slechte ervaringen met de online sessies. Ze werken vaker niet dan wel

Onefit

Criminelen: onterecht afschrijven!! Heb nergens gemachtigd

Antonia

Hele fijne app en veel afwisseling. Ik hoop dat de outdoor en online lessen ook na corona blijven. Ook de manier waarop je extra lessen gemakkelijk bij kunt kopen spreekt me aan. Wat me wel opvalt... Hele fijne app en veel afwisseling. Ik hoop dat de outdoor en online lessen ook na corona blijven. Ook de manier waarop je extra lessen gemakkelijk bij kunt kopen spreekt me aan. Wat me wel opvalt is dat de meeste lessen heel kort zijn (30-40 min). Dit lijkt een trend. Wat meer lessen van 60-90 min zouden welkom zijn, dat je échte stuk bent aan het einde.

L

1 proefweek gehad 3 keer was er storing en er waren 2 lessen afgezegd 1 op de laaste avond van me proefwerk dus kon niet mee doen slechte klanten service want mocht niet nog een week proberen... 1 proefweek gehad 3 keer was er storing en er waren 2 lessen afgezegd 1 op de laaste avond van me proefwerk dus kon niet mee doen slechte klanten service want mocht niet nog een week proberen terwijl ik mischien wel lid wou worden en ben nog niet wijzer of ik de lessen leuk vind aangezien de lessen die me het leukst leken ganueleerd waren door ziekte en rooster wijziging en door constante streaming storing