OneFit.nl

OneFit.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop OneFit.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company910
8.3/10
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen OneFit.nl met 8.3/10. Gebaseerd op 910 ervaringen.
Prijs/Kwaliteit

Voldoende (6/10)
Ilse
Score voor OneFit.nl:3/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima, mis wel de mogelijkheid tot gebruik op tweede telefoon / ipad.

OneFit.nl 1 beoordeling

Nog weinig, door omstandigheden nog niet gesport. lessen die ik had uitgezocht (3) allemaal vol. was niet hoopgevend. was niet laat met boeken, 4 dagen tevoren, en t is vakantietijd! we gaan het zien. app ervaar ik als best complex en de teksten bij de sportscholen ook.

Liselotte

Ik ben zeer tevreden over onefit! zou het alleen nog fijn vinden om in de app te kunnen zoeken op soort les, naast zoeken op locatie en tijd.

OneFit.nl 1 beoordeling

Goed, hele fijne manier om weer te beginnen met sporten. je hoeft niet zomaar voor een sportschool te kiezen, maar kunt verschillende dingen uitproberen om zo te kijken wat je leuk vindt.

OneFit.nl 1 beoordeling

Heel goed, erg flexibel. aanbod is goed, wel veel focus op yoga (wat ik zelf leuk vind), maar zou ook graag meer andere lessen willen zien (danslessen).

Goed (8/10)
Score voor OneFit.nl:4/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een fijne app, gebruiksvriendelijk en flexibel.

Fleur

Super leuk en goed inititiatief. .
app is niet altijd even makkelijk/efficient. zo moet je in de ochtend helemaal handmatig naar beneden scrollen om de lessen van einde dag te zien. dit kan efficienter (tijdsblokken oid?). .
ik vind het aanbod veelzijdig genoeg, maar de populaire lessen (zoals kettlebel bootcamp) zijn wel heel snel volgeboekt. daar zouden meer plekken voor vrij moeten komen. .
verder zou het leuk zijn om meer suggesties in de buurt te krijgen, of op een makkelijkere manier in de buurt te zoeken naar lessen die er zijn. .
overall: goed concept, maar er is wat finetuning nodig. ik zou meer kunnen gaan dan ik doe wanneer er van bepaalde lessen meer aanbod zou zijn. dat maakt het voor mij nu relatief prijzig en minder flexibel dan dit zou moeten zijn.

Goed (8/10)
Score voor OneFit.nl:4/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

Positief; veel keus aan sport onder voldoende ruime voorwaarden.

Bedrijfsinformatie

Het nieuwe alles-in-een sportabonnement.

Voor € 59,- sporten bij de beste gyms en studio's in jouw stad. Maandelijks opzegbaar.

Combineer fitness, yoga, bootcamp, zwemmen, crossfit, boksen, pilates en meer. Boek en regel alles online of via de app.

Nu in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht.

OneFit, always a great workout!
Adres
Overschiestraat 182