Klantenservice
7.6/10
Gebruiksgemak van de app
Prijs/Kwaliteit
7.6/10

Ik heb Onefit nu een paar weken en ben tot nu toe heel tevreden. Fijn dat alle deelnemende sportscholen goed op de hoogte zijn van hoe het werkt

Suzanne

Slecht, nieuwe voorwaarden zijn aanfluiting

Na de plotse wijziging in de voorwaarden zal ik dit platform aan niemand meer aanbevelen. 5 dagen voor de uiterlijke datum dat je je abbo kan stopzetten wordt het ‘unlimited’ membership verandert... Na de plotse wijziging in de voorwaarden zal ik dit platform aan niemand meer aanbevelen. 5 dagen voor de uiterlijke datum dat je je abbo kan stopzetten wordt het ‘unlimited’ membership verandert van max. 60 naar 16 workouts per maand. De redenering klopt daarbij ook nog eens van geen kant. Ik ben echt enorm teleurgesteld en ga op zoek naar een alternatief.

Beroerde klantenservice, niet van deze tijd.

Mynor

Zeer goede ervaring, maar is een beetje te duur

Was heel enthousiast om het te proberen, maar bijna alle lessen bij alle locaties waar ik interesse in heb zitten zo goed als altijd direct vol.

Leuk om veel verschillende lessen te kunnen volgen. Helaas is bijna alles al dagen van te voren vol, waardoor ik niet de lessen kan doen die ik graag wil doen. En ik mis crossfit in Utrecht.

Reserveren max 6..
Populariteit bij bepaalde lessen waardoor het snel vol zit..

Er is veel aanbod!