Klantenservice
Gebruiksgemak van de app
Prijs/Kwaliteit
7.6/10

Karen de Heer

Werkt goed voor mij: kiezen uit meerdere sportclubs.
Werkt goed voor mij: kiezen uit meerdere sportclubs.
Wel jammer dat ik net nadat ik lid werd, het aantal keren dat je kon sporten werd gereduceerd tot 16. Nog steeds genoeg voor mij, maar ik moet nu erg opletten dat ik niet ineens 1 x teveel heb gesport en bij moet betalen.

Serena

Prima maar wel gelijk een prijsverhoging in een beetje vreemde mail

Massagestoel bijzonder, intenser dan verwacht; squash niets bijzonders te melden maar zuiver Spa .....WoW !

Top! Totdat ik een week nadat ik me had aangemeld hoorde dat ik vanaf volgende maand beperkt lessen kan reserveren. Max 16 lessen terwijl ik zeker 5 a 6 keer per week sport. Dus het gaat me meer... Top! Totdat ik een week nadat ik me had aangemeld hoorde dat ik vanaf volgende maand beperkt lessen kan reserveren. Max 16 lessen terwijl ik zeker 5 a 6 keer per week sport. Dus het gaat me meer geld kosten na mijn eerste maand Onefit. Erg jammer want die wachtlijsten zijn echt geen probleem gezien er zoveel lessen zijn is er altijd wel een ander optie. Ben benieuwd wat de extra kosten gaan worden want dit wordt niet duidelijk gecommuniceerd. Alleen dat er bij meer dan 16 lessen extra kosten bijkomen. En dan schrijven jullie in die info mail ook nog zoiets in te trant van: niet getreurd want jij valt ruim onder de 16 lessen.... ja duh ik sport pas 1,5 week bij jullie!

Rosalie

Goed, lekker veel keus. App werkt fijn.

Hot flow yoga nieuw west

Top

Leneke

Superleuk om verschillende sporten uit te proberen.

Heel goede ervaring! Leuk om nieuwe dingen te proberen, afwisseling te hebben met heel gebruiksvriendelijke app!

Erg scheef dat Onefit het hele abonnement blokkeerd zodra je nog in een maand zit die al is betaald. En wanneer je de volgende periode nog niet hebt betaald maar wel van plan bent dat optijd te doen... Erg scheef dat Onefit het hele abonnement blokkeerd zodra je nog in een maand zit die al is betaald. En wanneer je de volgende periode nog niet hebt betaald maar wel van plan bent dat optijd te doen (zoals je dat elke maand doet)... Je hele membership wordt gelijk geblokkeerd. Ook is het niet mogelijk om te kiezen voor zelf overmaken met iDeal maar wordt er altijd eerst geïncasseerd (waarna je membership wordt geblokkeerd als dit niet lukt). Hallo? Waar zijn de mogelijkheden voor mensen die geen automatische incasso willen? En het is ook niet mogelijk om het tijdstip van de maand te kiezen. Erg jammer.

En waarom wordt er bij voorbaat al een aantal dagen van de voorgaande maand geblokkeerd terwijl de nieuwe periode nog niet is begonnen??? Zou het niet logischer zijn dat de periode waar de klant ook voor betaald heeft, dat daar niet aan gerommeld wordt door Onefit? Zodra er bij de start van de nieuwe periode nog geen betaling is vind ik het logischer dat er dan in de nieuwe maand het membership geblokkeerd wordt. Niet voor de dagen die al betaald zijn.

Ik vind dat deze voorwaarden van Onefit erg oneerlijk zijn. En tevens bieden ze ook geen oplossing als je met iDeal wilt betalen. Er wordt altijd geïncasseerd. Ook als je dat niet wilt waarna er gelijk een blokkade volgt. Het zou fijn zijn voor de mensen die krapper zitten elke maand dat daar meer vrijheid in komt zonder sancties.