Klantenservice
Gebruiksgemak van de app
Prijs/Kwaliteit
7.6/10

Yup

Mega slecht bedrijf met nog slechtere klantenservice. Belazert je wanneer ze kunnen.

Mimi

Hoewel door de jaren de prijd is verhoogd en de voorwaarden beperkender zijn geworden, doe ik mijn workouts nog altijd graag via onefit. Echter zit ligt voornamelijk aan de fijne lessen en... Hoewel door de jaren de prijd is verhoogd en de voorwaarden beperkender zijn geworden, doe ik mijn workouts nog altijd graag via onefit. Echter zit ligt voornamelijk aan de fijne lessen en aangesloten sportscholen. Oneit zelf lijkt zijn klanten totaal vergeten. Slechte admin, slechte (uitblijvende) communictie, geen bereikbaarheid niet ontvankelijk voor enig kritiek. Echt zonde van zo een mooi idee en sportief aanbod, hier zit zoveel meer in.

Frederieke

Erg teleurstellend

Louise

Leuk lesaanbod en makkelijke app. Ook een keer vergeten in te checken en en bij de verkeerde locatie in gecheckt, mail gestuurd en dit is gelijk geregeld. Nieuwe prijzen zijn wel hoog, maar voor de... Leuk lesaanbod en makkelijke app. Ook een keer vergeten in te checken en en bij de verkeerde locatie in gecheckt, mail gestuurd en dit is gelijk geregeld. Nieuwe prijzen zijn wel hoog, maar voor de lessen die je ervoor terug krijgt vind ik het absoluut waard! Kwaliteit kost nou eenmaal ook wat geld en in mijn ogen krijg je er veel meer voor terug dan een simpel sportabonnement bij de sportschool. (en blij dat de prijs van oude abonnementen nog niet aangepast zijn ;)).

Sander

Schandalig dat je met de huidige covid maatregelen je abonnement niet kan pauzeren! Onwil van het bedrijf.

Jennifer

Slechte Service

Yv

Kreeg vandaag een mail (exacte tekst) van Community Succes@onefit:
Kreeg vandaag een mail (exacte tekst) van Community Succes@onefit:
“OneFit is een product en net als in de winkel kun je er voor kiezen om een product niet aan te schaffen. Als dat jouw keuze is dan respecteren wij dat. Ik beschouw dit gesprek als afgerond.”

Jessica

Een paar jaar geleden had ik OneFit aan iedereen aangeraden, maar nadat de voorwaarden nu twee keer in korte tijd zijn aangepast ben ik er klaar mee. Twee jaar geleden kon ik onbeperkt sporten voor... Een paar jaar geleden had ik OneFit aan iedereen aangeraden, maar nadat de voorwaarden nu twee keer in korte tijd zijn aangepast ben ik er klaar mee. Twee jaar geleden kon ik onbeperkt sporten voor €55 per maand. Nu betaal ik €32 voor 4 lessen per maand. De andere opties zijn €65 voor 10 lessen of €109 (!) voor 18 lessen. Af en toe een prijsverhoging snap ik, maar dit is echt belachelijk.

Hanna

Het had zo mooi kunnen zijn

Altijd een goede ervaring gehad met OneFit tot twee weken geleden. Ik probeer al lange tijd mijn account te te-activeren, de functie in de app om dit te doen werkt niet. OneFit zegt een goede... Altijd een goede ervaring gehad met OneFit tot twee weken geleden. Ik probeer al lange tijd mijn account te te-activeren, de functie in de app om dit te doen werkt niet. OneFit zegt een goede service te hebben maar ze reageren niet op e-mails en telefonisch zijn ze nooit bereikbaar. Wat een slechte organisatie als je zo met leden om gaat. Het wordt onmogelijk gemaakt om te sporten als de app het niet doet.