Klantenservice
Gebruiksgemak van de app
Prijs/Kwaliteit
7.6/10

os

Ondanks prijs stijgingen, blijft OneFit toch de beste optie. Classpass ook geprobeerd, maar daar lijk je letterlijk uitgebuit te worden met hun credit systeem. Onefit vind ik beter in dat opzicht.

Martijn F

Abonnement wordt steeds aangepast naar minder workouts..

SZ

Doe het niet = ze verhogen je abo binnen no time

Raphaelle

Het woord ‘krimpflatie’ is bedacht door Onefit. Ben sinds mei 2017 lid en betaal steeds meer voor minder. Van onbeperkt sporten tot nog maar 10x voor steeds meer geld. Locaties die wel in het... Het woord ‘krimpflatie’ is bedacht door Onefit. Ben sinds mei 2017 lid en betaal steeds meer voor minder. Van onbeperkt sporten tot nog maar 10x voor steeds meer geld. Locaties die wel in het overzicht staan maar niet te reserveren zijn. Bij navraag ligt het probleem altijd aan de soort locatie en nooit bij Onefit, volgens Onefit.

Alicia

Onefit gaat trouwe klanten omzetten naar een nieuw abonnement, waarbij je veel minder workouts kan doen (of je betaalt bijna 2x zoveel voor de nieuwe versie). Het is altijd al een commercieel... Onefit gaat trouwe klanten omzetten naar een nieuw abonnement, waarbij je veel minder workouts kan doen (of je betaalt bijna 2x zoveel voor de nieuwe versie). Het is altijd al een commercieel bedrijf geweest wat misbruik maakt van sport bedrijven en klanten, maar dit slaat nergens meer op...

Hoogendoorn

Ronduit slecht

Illan Vermeulen

WTF! Vertelt veel over een organisatie/bv als je de omstandigheden gebruikt voor dergelijke prijsverhoging. Werkelijk!
Vraag me af wat de loonsverhoging was voor haar medewerkers🤔

Kate

Ik heb jarenlang met heel veel plezier bij onefit gesport. Voor 65 per maand 16 keer sporten vind ik echt een goeie deal! De klantenservice altijd al slecht geweest, maar dat kan ik overzien.... Ik heb jarenlang met heel veel plezier bij onefit gesport. Voor 65 per maand 16 keer sporten vind ik echt een goeie deal! De klantenservice altijd al slecht geweest, maar dat kan ik overzien. Echter, nu zijn de voorwaarden gewijzigd. Voor 65 euro per maand kan je 10 keer sporten en voor 109 euro (!!!!) per maand kan je 18 keer sporten. Wat zijn dit voor voorwaarden? Waarom is er geen middenweg? Ik vind het echt belachelijk. Ik zou dit echt niemand aanraden. Hopelijk wijzigen jullie de voorwaarden weer

Shiraz

Wat een gierig bedrijf!

S Zennou

Wat een gierige manier van werken! Bij mijn inschrijving zijn er wat dingen mis gegaan waardoor het super onduidelijk was of ik wel of geen account had. Aangezien ik verder geen mails van hen... Wat een gierige manier van werken! Bij mijn inschrijving zijn er wat dingen mis gegaan waardoor het super onduidelijk was of ik wel of geen account had. Aangezien ik verder geen mails van hen ontving, en geen gebruik wilde maken meer van hun service, ben er ik van uitgegaan dat de aanmelding niet was gelukt. Nu een paar weken later zie ik ineens een afschrijving van 65€. Na gesproken te hebben met de klantenservice, n alleen maar behoorlijk bijdehante reacties terug te krijgen, vertikken ze het om mijn geld terug te geven. Ze kunnen namelijk gewoon zien dat ik nooit gebruik heb gemaakt van mijn punten en de enige keer dat ik heb ingelogd is om mijn membership op te zeggen. In tegenstelling tot Classpass, waar je wel gewoon via de mail op de hoogte wordt gehouden van het aflopen van je trial. Ook daar was de klantenservice een stuk vriendelijker en empathischer. Het is behoorlijk sneaky om nieuwe klanten op deze manier te werven waarbij je ze op geen enkele manier op de hoogte houdt van hun membership en oops ineens betaal je de volle prijs en zit je aan ze vast. De persoon die mij bij de klantenservice ‘helpt’ heeft prima door dat het hier echt om een fout gaat, maar denkt alleen maar aan zichzelf dan aan het helpen van een ontevreden klant. Raad je aan om naar Classpass te gaan. Daar zijn ze niet zo gierig.