In hoeverre kwam het product overeen met de verwachting?
Wat vind je van de levertijd?
Hoe gebruiksvriendelijk vind je de webwinkel?
Wat vind je van de staat van de ontvangen producten?
Hoe was jouw contact met de klantenservice?

Goed meegedacht nadat ik iets vergeten was te bestellen. Het werd in orde gemaakt en toegevoegd aan mijn eerdere bestelling.

Mario Wormhoudt

Makkelijk te vinden.

Aniek Haumann

Mooie en overzichtelijke website

Een duidelijke, overzichtelijke webshop en eerlijke informatie vooraf.

Anke van der Lee

Fijne webwinkel.
Soms lastig te zien hoe jullie categorieën indelen dus dat zoekt wat lastiger.

Reactie Onderwijs Maak Je Samen:

Dank voor je reactie! Daar kunnen we wat mee. We zullen de categorisering eens bekijken. Op onze to do-lijst staat in ieder geval nog het kunnen filteren (zoals op 'taal').
- Groet, Iris

Webwinkel is prima, alleen is het gekochte niet hetgeen ik ervan verwachtte.
Webwinkel is prima, alleen is het gekochte niet hetgeen ik ervan verwachtte.
Als moeder had ik voor onze zoon een ondersteuningspakket voor de tafels besteld, maar dit is echt gericht om op school mee te werken en ik krijg hem niet gemotiveerd om hier thuis mee te oefenen... maar we geven nog niet op 😉
Wie weet, word het nog eens wat of anders straks voor 1 van zn broertjes

Lange levertijd, onduidelijkheid over betaling achteraf. Wel goed bruikbare en mooie producten.

Reactie Onderwijs Maak Je Samen:

Dank voor het invullen van de review!
Dank voor het invullen van de review!
Vervelend dat de levertijd langer was dan de genoemde 2-3 werkdagen. Het product wat in de voorverkoop verkrijgbaar is zorgt voor het tegenhouden van de gehele bestelling. Wellicht is dat niet geheel duidelijk.
Je geeft aan dat 'betaling achteraf' onduidelijk is. Kun je aangeven wat er onduidelijk is?
- Groet, Iris