In hoeverre kwam het product overeen met de verwachting?
Wat vind je van de levertijd?
Hoe gebruiksvriendelijk vind je de webwinkel?
Wat vind je van de staat van de ontvangen producten?
Hoe was jouw contact met de klantenservice?

Rita Kasse

Overzichtelijk en snelle levering

Ik heb steeds weer problemen om de facturen die ik ontvang als zodanig te herkennen.

Reactie Onderwijs Maak Je Samen:

Kun je uitleggen wat je met jouw opmerking bedoelt? Wellicht dat we hier iets aan kunnen verbeteren! - Iris

Cynthia de Kock leerkacht cbs de Parel

Prima in orde, duidelijke site!

Bas Sauren

Ik heb het product afgehaald, wat heel prettig was. Bij het ophalen werd mij verteld dat er een factuur gestuurd zou worden. De factuur is niet gestuurd, maar kon ik (na enig zoekwerk) terugvinden... Ik heb het product afgehaald, wat heel prettig was. Bij het ophalen werd mij verteld dat er een factuur gestuurd zou worden. De factuur is niet gestuurd, maar kon ik (na enig zoekwerk) terugvinden in mijn account. Wellicht handig om dit bij het afhalen te vermelden?

Ik heb nog nooit zoveel tijd besteed om me aan te melden voor een webwinkel. Ik vond het niet intiutief. Onduidelijk. Daarom zou ik de webwinkel niet aanbevelen. Wel qua inhoud.
Ik heb geen...
Ik heb geen contact gehad met de klantenservice.