Deskundigheid
Ondersteuning
Gebruikersgemak

Ik ben nog maar kort met het digitaal ondertekenen bezig, de contacten die tot nu toe zijn geweest zijn prima

Het programma werkt perfect het is overzichtelijk en makkelijk te gebruiken.

We zijn erg blij met de ontwikkelingen en dat wij onze contracten nu digitaal kunnen laten tekenen.

Reactie Ondertekenen.nl:

Beste,
Beste,
Hartelijk dank voor de goede recensie! Ik begrijp dat jullie in het portaal verbeterpunten zien. Maken jullie momenteel gebruik van het nieuwe portal of het oude portal? Wisselen kan eenvoudig: http://support.ondertekenen.nl/uitleg/portaal/wissel-naar-het-nieuwe-portaal

Gebruiksvriendelijk voor verstuurder en ontvanger.
Handig overzicht van transacties, dit scheelt tijd met administreren.

Ik heb ondertekenen.nl weinig gebruikt

mindseads

Ik ben zeer tevreden. Ik gebruik Ondertekenen.nl voor mijn psychologenpraktijk, waarbij sessies vooral wandelen plaatsvinden. Ik ben dus erg gebaat bij digitale ondertekening. Het werkt snel en... Ik ben zeer tevreden. Ik gebruik Ondertekenen.nl voor mijn psychologenpraktijk, waarbij sessies vooral wandelen plaatsvinden. Ik ben dus erg gebaat bij digitale ondertekening. Het werkt snel en effectief.

Loyalty Lab

Ik heb een goede ervaring

Peter Spruijt (ROC Midden Nederland)

Tot nu toe heel goed, maar we werken nogniet zo lang samen.

DETEC Beveiligingen

Prima, leuke intro uitleg.