Deskundigheid
Ondersteuning
Gebruikersgemak

Meinselect

Erg tevreden, het werkt snel en makkelijk. Onze opdrachtgevers zijn er ook erg over te spreken.

Kinderdagverblijf Bloem

Ik ben hier heel erg blij mee! scheelt een hoop papier, postzegels kortom ouderwets gedoe. Ga zo door!

Swuto

Mijn ervaring is zeer positief. Het scheelt mij veel tijd die ik nu kan besteden aan belangrijke processen in mijn organisatie.

Tarik Abasri / Echo Marketing

Het systeem van ondertekenen.nl is duidelijk en makkelijk te gebruiken. Dat geldt voor het versturen van documenten, maar ook voor het bijhouden van de status van de ondertekeningen.

Loth Content Engagement

Uitstekendende dienst! Snelle communicatie, en de automatisering van mijn contracten scheelt me bergen met tijd!

Bright City

Door het digitaal ondertekenen van contracten besparen wij op kosten maar zeker ook tijd. Alles is met een paar muisklikken geregeld. We hoeven veel minder lang te wachten op ondertekende documenten... Door het digitaal ondertekenen van contracten besparen wij op kosten maar zeker ook tijd. Alles is met een paar muisklikken geregeld. We hoeven veel minder lang te wachten op ondertekende documenten en een bezoek aan postkantoor is ook verleden tijd.

GAPPH

Top bedrijf! Korte lijnen en de dienst werkt feilloos!