Deskundigheid
Ondersteuning
Gebruikersgemak

Matthijs van Baarsel / Basecone N.V.

Mijn ervaring met Ondertekenen.nl is erg goed: een behulpzame acccount manager en een helder, mooi ontworpen product. Wat wil je nog meer?

lex hendrikse

Voor mij werkt het prima.
voor ontvangers merk ik dat zij of de mail niet herkennen als afzender, of in hun spambox terecht komt.

Reactie Ondertekenen.nl:

Beste Lex,
Wij bieden de optie om de email om te zetten in een eigen mailadres (dus niet @signhost.com)
Lees er hier meer over:...
Beste Lex,
Lees er hier meer over: http://support.ondertekenen.nl/functionaliteiten/email-versturen-vanuit-uw-eigen-domein
Qua spam helpen we graag mee met onderzoeken waarom deze mails niet aankomen.
Kun je misschien de mailadressen in kwestie naar support@ondertekenen.nl sturen?
Dan controleren we even wat er met de mail gebeurd is.
Met vriendelijke groeten,
Paul Loth

Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking met dit bedrijf. Het is voor iedereen een klantvriendelijk programma.

Prima dienst, veel gebruiksgemak.

Dit wordt niet door mij gedaan, daar is een ander persoon verantwoordelijk voor. Ik ben alleen de gebruiker.

TOTAL BELGIUM

Hallo. Ik heb een vraag ivm de melding 'NIET INVULBAAR' en 'gegevens werden gewist'.
Hierover staat niets in de veelgestelde vragen. En via de help heb ik enkel mogelijkheid om deze enquete in te vullen.

Dus geen hulp mogelijk? Is dit programma een Bèta versie, of is er ook iets professioneels beschikbaar?

groet Tom Gys

Reactie Ondertekenen.nl:

Beste Tom,
Beste Tom,
Jammer dat u de ondersteuning in ons portal niet kon vinden! In het portaal staat rechtsboven een knop, 'ondersteuning'. Wanneer u daar op klikt kunt u direct per chat in gesprek gaan met ons.
Daarnaast kunt u ook naar de veel gestelde vragen gaan. Hier staat bijvoorbeeld dit artikel over invulbare documenten: http://support.ondertekenen.nl/functionaliteiten/invulbare-documenten. Linksonder op ons portal staat ons mailadres: support@signhost.com. Hier kunt u ons ook altijd bereiken. Daarnaast bent u per mail uitgenodigd voor het achterlaten van een review. U kunt altijd replyen op onze communicatie, we staan u graag te woord!
Vervolgens is er een handleiding bij de ingebruikname van het account ter beschikking gesteld, met daarin ons nummer. Dit nummer is 0237370046, en is ook op onze website te vinden. Het is altijd mogelijk even te bellen om eventuele onduidelijkheden over ons product en het supportproces te verhelderen.
Met vriendelijke groeten,
Paul Loth

Gender Balance

Heel gebruikersvriendelijk! Zowel mijn klanten als ik zijn zeer tevreden en alles wijst zich vanzelf. Voor beide partijen een veilig en vertrouwd gevoel.

Fijn bedrijf, goede communicatie en denken mee