Harp

Uitstekend. We kijken terug op een goede uitvaart. Aan alles is gedacht en er is veel uit handen genomen.

Deborah

Zeer goed ervaren heel warm en liefde vol voor ons als familie maar ook een goede verzorging voor onze man, vader, opa en schoonvader.

van der Sloot

Alles keurig geregeld. Service is zeer hoog. Fijne, nette mensen. Factuur werd door Onderstal geregeld met de verzekering en we kregen hulp met de dingen die na uitvaart geregeld moesten worden.

dineke van der most

Onze ervaring met Onderstal Uitvaartzorg is een hele fijne. De kennismaking voor het overlijden van Ed heeft de toon gezet voor een heel persoonlijke sfeer tijdens de uitvaart. De ondersteuning...

Persoonlijke begeleiding van ons. Met alles rekening gehouden. Na een week werden we nog netjes gebeld en is Freddy langs gekomen, uitstekende dienstverlening.

Marja van snippenberg

Wat was het fijn dat jullie ons geholpen hebben deze dagen. Prettig dat alles zo nauwkeurig en snel was geregeld. Zelfs het last minute aanpassen van details was geen probleem. Als afsluiting een...

Peter

Alles was perfect geregeld. Deze mensen verstaan hun vak. Een voorbeeld voor anderen, zeker na een vorige negatieve ervaring met een ander uitvaartbedrijf.

Renate Vlasblom

Alles was uitstekend verzorgd, in goed overleg werd overal rekening mee gehouden.

M.Boxem

Het persoonlijke contact heb ik als zeer prettig ervaren.

Zeer tevreden over het fijne contact en hoe de uitvaart geregeld is. Freddy is een warm persoon met veel inlevingsvermogen. Het afscheid had niet mooier gekund.