Familie Koops

De wens was een eenvoudig afscheid. Dat is ook zo gedaan, keurig verzorgd.

Rogier van Leur

Wij hebben voor Onderstal gekozen na een aantal gesprekken met verschillende uitvaartverzorgers voordat onze moeder overleed. Bij Freddy voelden we ons het meest begrepen. Er werden mogelijkheden... Wij hebben voor Onderstal gekozen na een aantal gesprekken met verschillende uitvaartverzorgers voordat onze moeder overleed. Bij Freddy voelden we ons het meest begrepen. Er werden mogelijkheden aangedragen en geadviseerd, maar het was erg fijn dat wij zelf de keuze mochten maken. Door het goede meedenken is alles geheel in stijl van onze moeder verlopen. De uitvaart was perfect georganiseerd en we hebben absoluut niets gemist. We zijn als familie heel blij dat we voor Freddy en zijn team hebben gekozen en hebben ervaren dat uitvaartzorg ook echt anders kan. Freddy, bedankt nogmaals.

Diana van Kesteren

Bij overlijden wil je iemand hebben met ervaring, ruime kennis en iemand die tijd voor je heeft. Wij wisten dat onze moeder kwam te overlijden en hebben eerst een paar uitvaartverzorgers thuis... Bij overlijden wil je iemand hebben met ervaring, ruime kennis en iemand die tijd voor je heeft. Wij wisten dat onze moeder kwam te overlijden en hebben eerst een paar uitvaartverzorgers thuis uitgenodigd om kennis te maken en prijzen te vergelijken. Uiteindelijk voor Onderstal Uitvaartverzorging gekozen door de persoonlijke benadering en openheid in prijzen. Ook een man met ruime ervaring en heel veel kennis.

3 maanden later was het overlijden daar en hebben we Freddy gebeld. Wat een rust straalt deze man uit. Bij het eerste gesprek stond hij niet in een veel-delig kostuum in huis, maar gewoon netjes gekleed in spijkerbroek en overhemd. Dat komt niet meteen zo zwaar over. Pluspunten ook. Rustig gesprek, alles prima geregeld, veel ruimte voor onze inbreng. Wij mochten de keuzes maken ipv dat deze voor je worden genomen of opgedrongen. Ook veel zaken waar wij nog niets van wisten, zoals fotografie bij de uitvaart. Het werd aangeboden, maar wij mochten kiezen en ervaarden dat ook zo. Blij dat we ook dit gedaan hebben uiteindelijk.
Het afscheid was geheel in de stijl van mama, ze kwam overal in terug.
Wat zijn wij dankbaar voor deze fantastische ondersteuning.

Onze moeder had een verzekering bij Monuta. Freddy heeft ervoor gezorgd dat deze direct met zijn factuur werd verrekend. Alweer een zorg minder. Ook de nazorg was verder perfect. Online abonnementen opzeggen, veel goede uitleg over de rest. Prima allemaal.

Kan ik ook iets bedenken waarover ik minder tevreden was? Nee, totaal niet.

Freddy, ik kan en zal je aan iedereen van harte aanbevelen. Wat ben je een fijn mens met passie en liefde voor wat je doet. ❤︎

Harp

Uitstekend. We kijken terug op een goede uitvaart. Aan alles is gedacht en er is veel uit handen genomen.

Deborah

Zeer goed ervaren heel warm en liefde vol voor ons als familie maar ook een goede verzorging voor onze man, vader, opa en schoonvader.

van der Sloot

Alles keurig geregeld. Service is zeer hoog. Fijne, nette mensen. Factuur werd door Onderstal geregeld met de verzekering en we kregen hulp met de dingen die na uitvaart geregeld moesten worden.

dineke van der most

Onze ervaring met Onderstal Uitvaartzorg is een hele fijne. De kennismaking voor het overlijden van Ed heeft de toon gezet voor een heel persoonlijke sfeer tijdens de uitvaart. De ondersteuning... Onze ervaring met Onderstal Uitvaartzorg is een hele fijne. De kennismaking voor het overlijden van Ed heeft de toon gezet voor een heel persoonlijke sfeer tijdens de uitvaart. De ondersteuning door Freddy was een hele goede; passend bij Ed en bij ons. Freddy brengt zijn kennis in op een manier waarbij wij alle ruimte hebben ervaren om te doen wat wij wilden.
(overigens niet alles mocht van hem: wij wilden Ed weer mee terug nemen...)
De ondersteuning die geboden is, is heel passend bij het logo!

Persoonlijke begeleiding van ons. Met alles rekening gehouden. Na een week werden we nog netjes gebeld en is Freddy langs gekomen, uitstekende dienstverlening.

Marja van snippenberg

Wat was het fijn dat jullie ons geholpen hebben deze dagen. Prettig dat alles zo nauwkeurig en snel was geregeld. Zelfs het last minute aanpassen van details was geen probleem. Als afsluiting een... Wat was het fijn dat jullie ons geholpen hebben deze dagen. Prettig dat alles zo nauwkeurig en snel was geregeld. Zelfs het last minute aanpassen van details was geen probleem. Als afsluiting een prachtige dienst met hier ook een stukje persoonlijke inbreng. Kortom zeer tevreden met jullie professionele maar ook persoonlijke inbreng!

Peter

Alles was perfect geregeld. Deze mensen verstaan hun vak. Een voorbeeld voor anderen, zeker na een vorige negatieve ervaring met een ander uitvaartbedrijf.