8.5/10

Het bestellen gaat prima en snel, direct een bevestigingsmail van de bestelling. Levering vond ik echter heel traag. Donderdag begin van de avond besteld en dinsdagmiddag pas bezorgd.

Site is prima overzichtelijk

Zoekfunctie zou m.i. wat beter kunnen.

Veva

Goed, eerlijk, klantvriendelijk

Ik ben heel tevreden over de omruiling. De snelheid en het gemak waarmee dit ging zijn een pluim waard en een voorbeeld voor andere web-shops. Chapeau!

Vooral zo doorgaan

roeland brouwer

Ervaring is goed, op het feit na dat ik nog steeds zit te wachten op een nalevering.

levering onvolledig

Snel en goed.

Snelle levering!

Nee.

Prettige overzichtelijke site. Snelle levering en duidelijke communicatie

Simpel, geen gezoek

Wat mij betreft prima zoals het is

Bestelde artikel stond als in voorraad maar kon niet geleverd worden. Na een week navraag gedaan en geld is teruggestort.

Niet genoeg ervaring

Het zou fijn zijn als artikelen die niet meer geleerd konden worden van de site werden verwijderd.

Rob

Goede service! Ik had 1 artikel niet goed besteld en gevraagd om een andere maat. Deze was niet op voorraad maar kreeg het artikel keurig er achteraan gestuurd.

Heldere communicatie

Gewoon snelle levering en superkwaliteit

Prima!

Goede prijzen

Snellere levering

De website was mijn eerste kennismaking met dit bedrijf. Het is een overzichtelijke website waar alles snel te vinden is met duidelijke prijzen en leuke, goed te gebruiken aanbiedingen.

Er wordt snel gereageerd op vragen zodat je een snel een oplossing hebt voor je vraag en de bestelling in een keer goed af kunt maken.

Voor het aangeboden product dat ik zocht zie ik geen verbeterpunten. De producten zie je op foto, de prijzen zijn scherp genoeg en de levering was de volgende werkdag al. Prima wat mij betreft!