Info verloop order

Perfect

Dat alles klop

John Pietraroia

snelle levering

Levering van zware trekhaak is niet mogelijk op alternatief afhaalpunt dus indien niet aanwezig mogen je buren het aannemen, niet handig dus zelf maar opgehaald. lag netjes klaar overigens. Ik wist niet dat the middle of nowhere ergens in het Knegselse bos lag ;-)
Ik had een trekhaak voor een bmw e91 dat is een pools merk, prima product en degelijk. Let op: bij een e91 met pdc achter moet je een gat boren in het plaatwerk van 40 mm!! De kabelset is van HAK ook Pools vermoed ik. De gebruiksaanwijzing is te doen maar voor mensen die wat minder handig zijn onvoldoende duidelijk omdat er meerdere e9x uitvoeringen in beschreven staan naast elkaar.
De montagetijden zijn gebaseerd op mensen die een garage hebben met de benodigde faciliteiten, in de praktijk dus bij je op de oprit ben je wel even bezig met alles, dus je bent gewaarschuwd ;-)

Correcte en snelle afhandeling aan een economische prijs,en zeer degelijk materiaal.

Diverz

Gewoon super ! Past perfect en zeer gemakkelijk te monteren !

Super snelle afkevering !

Ik zou er niet direct een kunnen bedenken

Veldhaer B.V.

Prima ervaring

korte lijnen

bij bestelling werdt gevraagd naar of er voorbereiding crafter was en ja aan gegeven dus verwacht een kort kabelsysteem . Bij levering bleek er maar een systeem te bestaan bij u.

klusjes-Schmit

Heel goed

Duidelijke website en goede bijgeleverde instructies en tekeningen.

Snelle levering en duidelijke informatie.

Ringeling

Snel geleverd

Zeer goede Klantenservice, toen ik dacht dat het niet paste. Na wat foto’s heen en weer, kwam de juiste tip. De trekhaak zit er mooi onder:)

Goede vriendelijke klantenservice

Ik kon alleen een universele elektrakit bij bestellen. Heb dus een voertuigspecifieke set via een andere website besteld.