Info verloop order

Jack

Het ging redelijk

Plannetjes van bekabeling duidelijker zetten

Dijkshoorn

Slechte ervaring van bezorging tot en met montage.

Compleet product

Verpakking kan beter. Onderdelen zijn beschadigd tijdens transport. Deuken in het karton van het schuiven. Op meerdere plaatsen was de poedercoating op de onderdelen beschadigd waardoor blank metaal zichtbaar was. De plastic dop van de trekhaak was gescheurd. Bij montage bleken de 2 langsliggers niet goed te passen. Ik heb 2 van de 6 montagegaten in het voertuig moeten uitboren om de bouten passend te krijgen. Verder was het schroefdraad van alle op de langsliggers gelaste bouten verstopt door poedercoating. Deze eerst schoon moeten maken om de bouten erin te kunnen draaien. Totale montagetijd is door dit alles 3 keer zo lang geworden.

Crijns

Zeer goede trekhaak, met originele aansluitset voor stekker, keurig geleverd en tegen een heel nette prijs.

Prijs kwaliteit is zeer goed

Bij de installatiebedrijf zit een CD! Steeds minder mensen hebben een cd lezer. Informatie op website zetten/ te downloaden is meer van deze tijd.

Willem

Perfect

Dat alles klop

John Pietraroia

snelle levering

Levering van zware trekhaak is niet mogelijk op alternatief afhaalpunt dus indien niet aanwezig mogen je buren het aannemen, niet handig dus zelf maar opgehaald. lag netjes klaar overigens. Ik wist niet dat the middle of nowhere ergens in het Knegselse bos lag ;-)
Ik had een trekhaak voor een bmw e91 dat is een pools merk, prima product en degelijk. Let op: bij een e91 met pdc achter moet je een gat boren in het plaatwerk van 40 mm!! De kabelset is van HAK ook Pools vermoed ik. De gebruiksaanwijzing is te doen maar voor mensen die wat minder handig zijn onvoldoende duidelijk omdat er meerdere e9x uitvoeringen in beschreven staan naast elkaar.
De montagetijden zijn gebaseerd op mensen die een garage hebben met de benodigde faciliteiten, in de praktijk dus bij je op de oprit ben je wel even bezig met alles, dus je bent gewaarschuwd ;-)

Correcte en snelle afhandeling aan een economische prijs,en zeer degelijk materiaal.

Diverz

Gewoon super ! Past perfect en zeer gemakkelijk te monteren !

Super snelle afkevering !

Ik zou er niet direct een kunnen bedenken

Veldhaer B.V.

Prima ervaring

korte lijnen

bij bestelling werdt gevraagd naar of er voorbereiding crafter was en ja aan gegeven dus verwacht een kort kabelsysteem . Bij levering bleek er maar een systeem te bestaan bij u.