Info verloop order

Klus en Service H. Haan

Trekhaak paste er goed onder, zonder dat er extra aanpassingen gedaan moesten worden.

De bedrading set met module was inderdaad plug & play (mijn ervaring met dit soort sets is helaas nogal slecht, dus ik was helemaal happy toen het in 1 keer werkte.

De handleiding zou iets groter gedrukt mogen worden (met bril nog slecht te lezen) ook zou de beschrijving iets uitgebreider mogen zijn, vooral bij mensen die niet regelmatig dit soort werk doen kan ik me voorstellen dat ze vast lopen.

J. Pietjou

Niet geheel tevreden.

nee

De trekhaak, die zoals gebruikelijk in onderdelen werd geleverd, diende men zelf in elkaar te zetten. Op zich is dit op basis van de bijbehorende documentatie geen probleem, wat echter wel een probleem was, dat de twee bijgeleverde haakse koppelstukken niet pasten. In beide stukken kwamen de voorgeboorde gaten niet overeen met de voorgeboorde gaten in de delen, die gekoppeld moesten worden, m.a.w. de gaten dienden opgeruimd te worden, ten einde alles passend te krijgen.
Wat ook niet vermeld stond in de bijgeleverde documentatie waren de aanhaal momenten van de respectievelijke bouten.

De documentatie, waarin de aansluiting van de kabelboom, stond vermeld was zeer summier opgesteld. Aan de hand van onduidelijke tekeningetjes en aanwijzingen in alleen het Pools en Engels moest men maar zien uit te vinden hoe de kabelboom aan te sluiten. Ondanks de gebrekkige documentatie de boom wel aan weten te sluiten.

Alles heel goed verlopen. Nu nog af wachten of ik mijn geld van mijn verkeerd bestelde trekhaak nog terug krijg.

Levering en trekhaak prima maar slechte beschrijving bij 13 polige stekker

Goede prijs

Marc

Alles goed geregeld en duidelijke instructies.

Korte communicatie.

rj

Snel geleverd en paste perfect.

snel geleverd

Perfect alles in orde