Info verloop order

ga zo door

Tony

Top

Goede na service

Handleiding op papier zou makkelijker zijn. Niet iedereen heeft nog een cd lezer op zijn pc. Ik bv. Gebruik mijn gsm en tablet dus geen pc meer in huis.

Jurian

Trekhaken zijn overal te koop, echter doordat deze firma als enige heel duidelijk maakt hoe je kunt controleren of je auto al een voorbereiding heeft of dat je extra materialen moet bestellen heb ik... Trekhaken zijn overal te koop, echter doordat deze firma als enige heel duidelijk maakt hoe je kunt controleren of je auto al een voorbereiding heeft of dat je extra materialen moet bestellen heb ik voor Olifant trekhaken gekozen.

Geweldige informatievoorziening bij aankoop, heldere montagebeschrijving voor als trekhaken monteren niet je dagelijkse activiteit is.

Eigenlijk geen. Het grootste "probleem" waar ik tegenaan liep was dat in de kabelboom de aarding een m6 oogje had terwijl het aangeduide boutje m8 was.

Patrick

Alles goed geregeld, na contact met goede informatie geholpen de juiste trekhaak te bestellen. Infoboekjes duidelijk en compleet (alleen erg kleine tekst, na uitvergroten naar A3 veel beter).

Duidelijk en snel

Grotere tekst montage info

Wouter

Perfect

Prijs/kwaliteit

Volledige handleiding (die op papier erbij zit) op de site bij de trekhaken toe voegen.

R van der Meer

Snelle bezorging trekhaak past goed

Ludo van Thuijl

Perfecte trekhaak

Duidelijke handleiding er bij, redelijke prijzen,

?

M.Eugster

Vlotte afhandeling. Scherpe prijzen.

Snel advies.

Geen punten ter verbetering noodzakelijk.

Guido Fakkeldij

Perfecte service, zeer klantvriendlijk

duidelijke site, check of je het juiste part hebt besteld, zeer goede hulp bij installatie

geen.

Tonnie de groot

Gewoon goed !!

Goed product,prijs is heel gunstig.